woensdag 31 juli 2013

Een kort berichtje.......

Lieve Allemaal,

Vandaag even een kort berichtje van mijn kant. Mijn moeder en ik hebben behoorlijk slecht nieuws gehad. Wij hebben beide te horen gekregen dat ons contract niet verlengd zal worden en wij dus eigenlijk beide nu ineens werkloos zijn geworden. Op dit moment zijn wij daar helemaal kapot van. We hebben dit werk 5 jaar lang bij een eerdere werkgever gedaan en nu 2 jaar voor onze huidige werkgever en nu is het ineens over. Het is ook heel moeilijk te beseffen nu dat we na de grote vakantie niet meer die bus in zullen stappen om de kids en jongeren te vervoeren en ja het komt heel erg hard aan. Ik ben ook niet iemand die snel haar gevoelens uit, maar op dit moment kan ik even niks anders dan huilen.

De reden waarom ik hierover even een berichtje plaats is omdat ik nu even niet weet wanneer ik weer een artikel kan plaatsen. Zodra ik mij weer wat beter voel zal er uiteraard weer een artikel komen, maar wanneer weet ik helaas niet. Zoals ik al zei zijn wij nu beide helemaal kapot en ja we weten even niet hoe het nu verder moet als we ineens twee lonen binnen dit huishouden missen.

Ik hoop hiervoor jullie begrip en zodra ik mij weer beter voel zal ik weer terugkomen.

Veel Liefs,
Lies