zondag 28 juli 2013

My week in pictures - Week 30

De eerste week van mijn vakantie is alweer voorbij en ik moet zeggen dat de tijd ook omgevlogen is. Zo ben ik een dagje gaan shoppen met mijn moeder of eigenlijk zijn het twee dagen geweest en heb ik voor de rest vooral genoten van het weer en het vrij zijn en heb ik mijn eerste filmpje opgenomen. Kijken jullie mee naar mijn week 30 in foto's? Kijk dan snel verder.......

In mijn shoplog vertelde ik al dat ik gek ben op wierook en mijn moeder en ik hebben weer een favoriet gevonden. Het is de geur Patchouli en normaal vind ik dat net iets te muffig ruiken, maar deze wierook vind ik wel heel erg lekker.


Wat was ik blij toen ik dit bakje tegenkwam in de koeling van de Dirk v/d Broek. Mijn oma had altijd een kruisbessenstruik in haar tuin staan en ik ben daar echt gek op. De laatste jaren had zij geen struikje meer en in de winkels kwam ik ze ook nooit meer tegen. Nu blijkt Dirk ze te verkopen en ik moest natuurlijk een bakje meenemen en heb ze met smaak opgegeten.


Deze week was het ook de eerste keer dat ik met een tasje van The Body Shop thuiskwam. Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn aankopen. 


Na alle warme dagen was ik toch ook wel blij dat het even begon te regenen zodat het wat afkoelde in huis. Helaas ging dat 's avonds over in een enorme onweersbui en als ik iets niet prettig vind is het onweer die heel dichtbij is haha.


We hebben hier in Apeldoorn verschillende loempia kraampjes staan van Bay Luu waarvan die op de markt denk ik wel de bekendste. Ik kwam daar al toen ik nog een hele kleine Lies was en ook nu is het nog steeds iets waar we altijd even langsgaan als we in de stad zijn. Normaal kopen we er dan 1 of 2 om onderweg op te eten, maar deze keer besloten we er een paar mee te nemen om 's avonds thuis te bakken en op te eten. 


Mijn tussendoortjes zijn een stuk gezonder geworden nu ik weer probeer af te vallen. Zo heb ik hier een bekertje met de kruisbessen en heerlijk kersen. Alleen helaas heb ik nog steeds geen verschil op de weegschaal mogen zien.


In de intro vertelde ik al dat ik deze week 2 keer ben gaan shoppen met mijn moeder en ook die tweede keer kon ik het niet laten om toch nog even in de sale van The Body Shop te kijken. Ik nam nog een Body butter, Body lotion en een Hands cleanse gel mee.


Ik maak de laatste tijd heel veel foto's van de lucht en vooral er ochtend of avondrood is. Ik vind het er gewoon zo mooi uitzien.


En als laatste kwam natuurlijk mijn eerste filmpje online deze week. Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor de leuke en lieve reacties die erop gekomen zijn. Ik vond het namelijk heel erg eng, maar dankzij jullie reacties is dit een stuk minder geworden. Mochten jullie verzoekjes hebben voor filmpjes die je graag zou willen, laat het dan weten in de comments en dan zal ik kijken of ik er een filmpje van kan maken.

Hoe was jouw week 30 en heb je misschien ook iets leuks gedaan?

Veel Liefs,