vrijdag 19 juli 2013

Eindelijk Vakantie!

Vakantie! Eindelijk is in deze regio de vakantie ook begonnen en geniet ik vandaag van mijn eerste vrije dagje en wat een mooi weer brengt deze dag al met zich mee. Hebben jullie gezien dat dit ook nog wel even aan blijft houden? Als ik de weerberichten moet geloven gaat het hier volgende week boven de 30 graden worden! Dat ik vakantie heb zal alleen ook een paar veranderingen meebrengen voor BYED. Kijk verder voor welke veranderingen dit dan zijn.......

In de vakantie zullen er gewoon artikelen online komen, want zes weken lang niet bloggen ga ik echt niet volhouden. Daarvoor vind ik het bloggen veel te leuk. Het zal alleen wel gebeuren dat er dagen zijn dat er niks online komt. Ik heb namelijk besloten om echt te gaan genieten van deze vakantie en vooral ook om er tussenuit te gaan. Dit heb ik de afgelopen jaren namelijk heel weinig tot zelfs helemaal niet gedaan en dan vooral door mijn straatvrees en paniekaanvallen. Nu ben ik daar toch wel klaar mee en ik wil weer de dingen gaan doen die ik graag wil doen. Dit zal best zwaar worden, ik heb nog vaak genoeg dat de straatvrees of paniekaanvallen weer even de kop opsteken, maar ik wil gewoon echt gaan genieten van deze vakantie. Ik heb ook zitten denken om een artikel om de dag te plaatsen en misschien dat dit ook zal gebeuren. Zo heb ik de dagen dat ik leuke dingen kan doen, maar ook de dagen dat ik gewoon lekker met mijn blog aan de slag kan gaan. Hoe ik het dus allemaal precies ga indelen weet ik nog niet, maar dat er gewoon artikelen online komen is in ieder geval zeker.

Dan de tweede verandering die plaats zal gaan nemen. In mijn laatste Even Kletsen artikel had ik het over een eigen domein. Dit begint echt steeds meer te kriebelen en daarom wil ik hier werk van gaan maken in de vakantie. Wanneer die precies online komt te staan weet ik nog niet, want ik merk dat ik nog best veel uit te zoeken heb met hoe alles werkt en in mijn omgeving heb ik ook niemand die er al ervaring mee heeft haha. De vakantie lijkt mij daarom ideaal daarvoor als ik wat meer vrije tijd heb. Zo twijfel ik nu nog enorm waar ik mijn eigen domein onder zal brengen. Hebben jullie misschien tips met welke host erg fijn en vooral ook goed is? Ook blog ik nu via Blogger en het liefste ga ik dit via Wordpress doen doordat je daar toch meer mogelijkheden hebt. Alleen ook dit zal ik helemaal moeten uitzoeken hoe dat werkt en zal er ook een nieuwe layout moeten komen. 

Iets wat niet met de verandering van mijn blog te maken heeft, maar wat ik wel in de vakantie ga doen is het afvallen. Ik ben hier vandaag mee begonnen en ik noem het zelf maar mijn 6 weeks challenge haha. Het is niet dat ik extreem ga proberen om af te vallen, maar mijn doel is om zeker weer onder de 70 kilo te zitten aan het eind van de vakantie. Dit betekent dat ik 3,3 kg zal moeten afvallen om aan de 69,9 te zitten. Misschien dat ik hier ook zo nu en dan even een update over plaats met hoe het mij vergaat.

Ik hoop dat jullie het fijn vonden om te lezen hoe het in de vakantie zal gaan met BYED. Heb je zelf ook vakantie, dan wens ik je een hele fijne vakantie toe en vooral geniet ervan!

Veel Liefs,
Lies