vrijdag 5 juli 2013

Let's listen to some music #5

Het liefste zou ik de hele dag door naar muziek luisteren. Ik ben gewoon gek op muziek en zou mij ook geen leven zonder kunnen voorstellen. Vaak ontdek ik nieuwe liedjes die toch wel echt een favoriet van mij zijn, maar het gebeurt ook zeker wel dat ik oude liedjes herontdek. Vandaag heb ik voor jullie weer 7 liedjes op een rij gezet die ik de laatste weken heel veel geluisterd heb. Kijk snel verder.......

Olly Murs - Dear Darlin' 

Avicii - Wake Me Up

Lorde - Royals

Icona Pop - I Love It (feat. Charli XCX)

Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith

Michael Prins - Close to you 

Taylor Swift - Red


Dit waren alweer de 7 liedjes die ik heel erg vaak geluisterd heb de laatste weken. Al vind ik het altijd wel erg moeilijk om er maar 7 uit te kiezen. Er zijn gewoon zoveel goede artiesten en mooie liedjes. Alleen als ik alles erin zou plaatsen wat ik mooi vind, dan zou het wel een heel lang artikel worden haha.

Zaten er misschien liedjes tussen die jij nog niet kende? En wat is nou echt een liedje wat je mij zou aanraden om eens te luisteren?

Veel Liefs,