donderdag 4 juli 2013

Random Favorites - Juni

We zitten inmiddels alweer in Juli en dat betekent dat ik weer een aantal random favorites heb verzameld van de maand Juni. Dit keer heb ik ook iets ertussen staan wat ik nog nooit als favorite voorbij heb laten komen en mij kennende zit er ook weer iets eetbaars tussen wat ik in deze maand veel heb gegeten. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......

Allereerst mijn zonnebril. Ik heb meerdere zonnebrillen, maar dit is toch diegene die ik altijd pak. De afgelopen maand heb ik hem gelukkig weer vaak kunnen dragen als het zonnetje weer even doorkwam.

Ook ontdekte ik weer de vruchtenhagel en kon er niet meer vanaf blijven. Heerlijk op een wit broodje met wat boter!

Crème Douche van  Kneipp is echt zo fijn en ruikt ook nog eens erg lekker. Ik kon telkens niet kiezen welke ik zou gebruiken tijdens het douchen, dus daarom heb ik ze ook maar beide als favoriet. Hier komt ook nog zeker een review van. 

Ik ben niet iemand die gelijk uitgebreid kan ontbijten. Ik eet daarom altijd eerst wat kleins voordat ik ga werken en na het werken in de ochtend eet ik altijd pas brood. De afgelopen maand heb ik bijna elke ochtend een Liga Fruitkick gegeten in de smaak appel.

Een oogschaduw palette van The Color Workshop die ik nieuw tussen mijn stash vond en de kleurtjes toch wel heel mooi van vind en daarnaast de hypo allergeen mascara van de Etos. Dit is ook gelijk de eerste keer dat ik oogmake-up als favoriet heb. Diegene die mij wat langer volgen weten dat ik heel weinig oogmake-up kan gebruiken doordat mijn ogen heel gevoelig zijn en vooral voor mascara. Met deze mascara heb ik nergens last van gehad en daar ben ik wel heel blij om. Ook de make-up eraf halen laat altijd mijn hele oogleden branden, rood worden en heel iets opzwellen maar ook daar heb ik gelukkig iets voor gevonden.......

.......en dat is de Garnier Essentials verzachtende reinigingmelk. Ik had hem al een tijdje in huis, maar durfde hem niet te gebruiken om mijn oogmake-up te verwijderen. De afgelopen maand heb ik het er toch eens op gegokt en het werkt gewoon perfect! Ik zou nog steeds niet elke dag make-up kunnen gebruiken, maar wel veel vaker als eerst. 

Heb jij wel eens een product in huis gehad die je niet goed durfde te gebruiken, maar je toch de gok eens waagde en het een geweldig product bleek te zijn?

Veel Liefs,
Lies