zondag 7 juli 2013

My week in pictures - Week 27

Inmiddels is er alweer een week voorbij. Vandaag heb ik daarom weer een my week in pictures voor jullie van week 27. Voor mij is het een erg wisselende week geweest. Ik heb zeker leuke momenten gehad deze week, maar is er ook iets gebeurt wat wat minder was.  Kijken jullie mee naar mijn week 27? Kijk dan snel verder.......

Hier had ik zo'n zin in van de week. Broodjes met pindakaas en een kop karnmelk gemengd met limonade siroop. Het ziet er misschien gek uit dat de broodjes maar half belegd zijn, maar ik hou er nooit zo van als een broodje dik belegd is. Mijn oplossing is dan gewoon voor de helft smeren haha.


Toen ik mijn hondje Balou uit ging laten zag ik een hele mooie lucht die ik op de foto moest zetten.


Op de verpakking van de banaanschuimpjes van de Aldi zag ik wel een hele grappig tekst.


Hier waren we weer op de terugweg vanuit Arnhem naar Apeldoorn toe. Tijdens het rijden van onze route werd de buitenspiegel van onze bedrijfsbus afgereden en die moest natuurlijk gelijk gerepareerd worden. Ik schrok hier wel behoorlijk van dat dit zo onder het rijden gebeurde. Vandaar dat er Dinsdag ook even geen artikel online is gekomen. 


 De C1000 is niet zuinig met haar pindakaas. Deze pot zat bijna tot de rand gevuld haha. 


Jep ik zat er afgelopen vrijdag helemaal klaar voor. De laatste aflevering van G.T.S.T van dit seizoen. Ik vond de cliff ook dit jaar weer erg mooi en spannend. Voor diegene die het kijken, wie denk jij dat het is die naar beneden viel? haha

Afgelopen dinsdag zou ik de nagels van een hele goede vriendin lakken, maar helaas kon dat niet doorgaan door het ongeluk. Gisteren heb ik het alsnog gedaan en ze wou graag om en om neon kleuren op haar nagels. Ik vond het zelf erg leuk om te doen, want ik wil heel graag ook leren bij anderen de nagels goed te kunnen lakken. Dit was namelijk de 2e keer dat ik het bij een ander deed. Begin deze week had ik het ook al bij me ma geoefend, maar daar heb ik helaas geen foto van. 


Als laatste had ik nog even bij de Zeeman gekeken. Ze hebben daar namelijk ook sale en ik haal daar altijd wel leuke dingen vandaan. Alleen dit jaar hadden ze nog een hele leuke andere actie erbij en dat was dat je uit een bak allemaal kleding in een tas mocht stoppen. Alles wat er in de tas paste mocht je dan kopen voor €5,00. Deze hele stapel met 22 kledingstukken had ik daarom dus voor €5,00. Normaal zou het over de €100,00 kosten! Het zijn vooral veel basic shirtjes en hemdjes die altijd wel heel handig zijn.

Hoe was jullie week 27?

Veel Liefs,