vrijdag 9 augustus 2013

Kneipp Créme Douche Vijgenmelk - Arganolie & Amandelmelk - Amandelolie

Toen ik hoorde over de nieuwe Kneipp Crème Douche producten hoorde werd mijn nieuwsgierigheid toch wel gewekt en wist ik zeker deze moet ik gewoon eens proberen. Toen ik een aanbieding tegenkwam van Kneipp producten heb ik ze ook gelijk in mijn winkelmandje gelegd en ben ik ze gaan testen. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze Crème Douche producten vind. Lees snel verder....... 

Bij de Kneipp Crème Douche producten hebben ze gebruikt gemaakt van zowel melk als olie en de producten beloven de huid 24 uur lang te hydrateren en de natuurlijke vochtbalans van de huid in stand te houden. Er zijn in totaal twee geuren verkrijgbaar. De linker op de foto is Vijgenmelk - Arganolie en de rechter is Amandelmelk - Amandelolie. De flacons zijn eigenlijk typisch voor Kneipp en hebben een witte kleur. Dit vind ik zelf wel heel mooi ogen en het geeft mij zelfs een verzorgend idee. Ook de roze en paarse accenten vind ik erg mooi staan.


Vijgenmelk - Arganolie
De Vijgenmelk - Arganolie heeft een hele lekkere en vooral ook zachte geur. Je ruikt zowel de vijgenmelk als de arganolie erg goed, maar wel met een créme geur erdoorheen.

Amandelmelk - Amandelolie
Ook de Amandelmelk - Amandelolie ruikt erg lekker. Hier ruik je de amandel er bovenuit, maar zit er ook een wat zoetig geurtje doorheen. Zelf vind ik dit erg lekker en zeker in combinatie met de créme geur.


Naast dat de geur van beide erg lekker is, is ook de structuur erg fijn. Je merkt zeker dat er crème en olie inzit en mijn huid voelt na gebruik heerlijk zacht aan. Ook voelt mijn huid erg gehydrateerd aan wat ik heel fijn vind met mijn toch wel erg droge huid. Wat ik ook zeker een pluspunt vind is dat de geur nog lang na het douchen op de huid aanwezig blijft. 

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over beide Kneipp Crème Douche producten. De geur is lekker en blijft lang hangen en het hydrateerd de huid ook erg goed. Dit is daarom ook zeker een product die ik aan zou raden als je een fijn product zoekt voor onder de douche.

De Kneipp Creme Douche kost €5,49 per stuk voor een flacon van 200 ml.

Ga je liever badderen dan onder de douche? Dan zijn van de beide geuren ook een Kneipp Creme Bad verkrijgbaar en deze zijn €9,49 voor een fles van 400 ml.

Hebben jullie al een product geprobeerd uit de Kneipp Creme lijn en zo ja hoe zijn ze jou bevallen?

Veel Liefs,
Lies