zondag 11 augustus 2013

My week in pictures - Week 31 & 32

Doordat ik vorige week het bericht kreeg dat me ma en ik beide geen werk meer hebben is er geen My week in pictures artikel online gekomen. Deze week heb ik daarom week 31 & 32 samengevoegd in één artikel, want foto's heb ik wel gemaakt in die tijd. Zoals bijna elke week zitten er weer aardig wat food pictures tussen. Ik ben nu eenmaal gek op eten. Ook zitten er dit keer wat meer foto's van onze honden tussen. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen 2 weken in foto's? Lees dan snel verder.......

De meeste mensen schudden ervan, maar ik vind het zo lekker. Ik besloot daarom mezelf weer eens te verwennen met een bekertje rijstepap. 


Een erg wazige foto, maar ik moest Balou toch een keer op de foto krijgen als die weer eens behoorlijk gek op de bank zit. Een foto van hem maken is namelijk heel moeilijk. Als hij het doorheeft loopt hij namelijk grommend weg haha.


Mijn moeder had een heerlijke halve kersenvlaai meegenomen en die hebben we lekker samen opgegeten.


Heerlijk aan het genieten van het zonnetje! Ook al was het in de zon zelf wel een beetje te warm.


Ik ben momenteel helemaal gek op de Kip Tandoori die mijn moeder maakt.


Ik vond dit wel een hele grappige lucht met al die strepen en een paar kleine wolkjes.


De hond van mijn moeder zou en moest tussen mij, de bank en een stapel kussens liggen. Hij heeft zijn kont er helemaal tussen gewurmd. Alleen lekker lag hij niet, want hij had door dat die zichzelf wel heel erg klem had gelegd haha.


De bramenstruik in onze tuin begint weer volop te bloeien. Wij zouden alleen nog niet weten wat we ermee moeten doen.


Waarom ik deze foto van mezelf in het raam heb gemaakt ben ik nog steeds niet over uit haha. Ik denk dat ik gewoon een beetje random aan het fotograferen was.


Onverwachts een pakketje krijgen is altijd erg leuk. Je zit alleen wel heel raar te kijken als je niks verwacht. Het bleek van een site te zijn waar ik al zo'n 2 jaar lid ben en elke maand verrassen ze een aantal van hun leden met een leuk cadeautje. Mijn moeder heeft al eens een pot met pastasaus gekregen en dit keer kreeg ik een Vaseline Spray en Go. Ik was hier zo blij mee, want dit product was ik heel nieuwsgierig naar, maar geld om producten te kopen is er helaas nu even niet. 


Wij waren zo blij dat we van een goede vriend van ons 2 banken konden krijgen die hij in zijn schuur had staan, want onze oude bank lag echt helemaal uit elkaar. De honden waren er ook erg blij mee schijnbaar, want dat ze zo naast elkaar liggen gebeurt bijna nooit. Sinds we deze banken hebben liggen ze bijna elke keer naast elkaar.

Dit waren alweer mijn afgelopen 2 weken in foto's en ik hoop dat jullie het leuk vonden om  te zien. 

Hoe waren jullie afgelopen 2 weken?

Veel Liefs,
Lies