dinsdag 29 oktober 2013

Kijkje in mijn stash : lippenbalsems

Als het koudere weer eraan komt is een lippenbalsem toch wel onmisbaar voor mij. Ik heb daarom ook speciaal bakje met verschillende lippenbalsems erin en het leek mij leuk om jullie vandaag te laten zien welke daar allemaal inzitten. Zo geef ik jullie ook gelijk weer eens een klein kijkje in mijn stash. Kijken jullie mee?

Als eerste zit er een Palmer's Cocoa Butter Formula in die zoals de naam als zegt cacao boter bevat en daarnaast een Kruidvat Fruit & Gloss lippenbalsem in de smaak/geur passievrucht.

Dan heb ik de vier Kiss care love lippenbalsems van Essence. Deze hebben allemaal een smaakje en geven ook een subtiel kleurtje aan je lippen. Ik moet bekennen dat ik deze nog niet geprobeerd heb, maar dat wil ik wel snel eens gaan doen.

Ook blikjes vind ik zelf wel fijn en dit zijn er twee van de Kruidvat de Aloë Vera en Intensive Care.

De twee roze zijn van Biocura en dat is het merk van de Aldi en deze hebben een bosvruchten-yoghurt geur en de bruine in het midden is de Coconut lip balm van de Action.

Hier weer twee lippenbalsems van Essence. Deze komen uit de Me & my ice cream TE. Beide hebben ze een heerlijke geur en het zijn op dit moment ook mijn favoriete lippenbalsems.

Ook heb ik drie blikjes van Vaseline. De bruine is cocoa butter, de gele sun protection en de groene aloë vera. 


Deze drie van Essence vind ik zelf eigenlijk niet echt onder een lippenbalsem vallen. Toch staat  het er wel op en heb ik ze daarom in mijn lippenbalsem bakje zitten. Ze geven alle drie een kleurtje aan je lippen en ruiken naar fruit.


En als laatste de Maybelline Baby Lips pink punch en hydrate. De blauwe hydrate was ik zelf helaas niet zo tevreden over doordat die mijn lippen juist enorm uitdroogde. Op dit moment is mijn moeder hem aan het proberen en hopelijk heeft het bij haar niet hetzelfde effect. 

Dit waren de lippenbalsems die ik op dit moment heb en ik heb mezelf ook voorgenomen dat er voorlopig geen lippenbalsems meer bijkomen. Een lippenbalsem doe ik namelijk toch wel heel erg lang mee en anders krijg ik er nooit echt één op en dat is toch wel zonde. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om weer eens een klein kijkje in mijn stash hebben gekregen.

Wat is jouw favoriete lippenbalsem? En heb jij een lippenbalsem wel eens helemaal opgekregen?

Veel Liefs,
Lies