zondag 17 november 2013

My week in pictures - Week 46

Vandaag heb ik weer een my week in pictures voor jullie en dit keer is het van week 46. De week waarin ik mij helaas niet zo lekker voelde en ik ook op van de zenuwen was voor een gesprek, maar ook zeker een week waarin ik mijn rust een beetje hebt gepakt en heb genoten van alles. Ook kwam ik weer een heel lief vriendje van mij tegen, maar die zie je vanzelf op de foto's. Kijken jullie mee naar mijn week 46?

Ik ben zelf niet echt een koekjesmens, maar zo af en toe vind ik het wel lekker. Deze week nam mijn moeder een pakje mergpijpen mee en toen heb ik er wel één genomen.


Mijn enige uitzonderingsaankopen die ik mocht doen en ben er wel erg blij mee. De kleuren zijn namelijk zo mooi. Hier komt binnenkort ook zeker nog een artikel over online. 


Alle papieren mee en op naar het UWV. Ik was echt zo zenuwachtig voor dit gesprek en dan niet alleen het gesprek zelf, maar ook omdat ik wist dat ik toch wel een heel eind op de fiets weg moest. Gelukkig is alles meegevallen en had ik ook het gesprek met een schat van een vrouw. 


Zelf patat maken van aardappels is zo lekker!


Onze tafel komt steeds meer en meer in de herfstsfeer nu mijn moeder volop dingetjes aan het haken is. Ze had nu weer allemaal leuke trolletjes gemaakt. Als ik dit zo zie heb ik ook zin om weer te haken, maar eerst is het nog kerstkaarten maken tijd.


Ik schrok best wel even toen ik dit zag en dan zeker op een positieve manier. Ik heb de 100 volgers behaald! Ik vind het gewoon zo geweldig dat ik dit nu heb mogen behalen en zonder jullie was dit niet gelukt. Ik wil jullie daarom echt zo enorm bedanken hiervoor en ook dat jullie mijn blog het volgen waard vinden. Binnenkort heb ik ook zeker nog iets leuks voor jullie.


Jep ik zat ook klaar voor de tv om de intocht te kijken. Ik blijf dit toch elk jaar weer heel erg leuk vinden om al die vrolijke en gespannen kinderkoppies te zien en ook om te kijken wat ze dat jaar weer verzonnen hebben met wat er fout zal gaan met de intocht. Kijken jullie ook naar de intocht?


En als laatste mijn lieve vriendje die ik weer tegenkwam. Jep het is een kat haha. Deze kat zit altijd bij de deuren van de Dekamarkt. De eerste keer dacht ik dat hij er zat omdat zijn baasje binnen zou zijn, maar inmiddels heb ik uitleg gekregen van een buurtbewoonster. Dit is een kat van iemand uit de buurt en omdat hij al vaker wat lekkers heeft gekregen van mensen die uit de supermarkt kwamen blijft hij daar nu komen in de hoop dat mensen hem nog meer lekkers gaan geven. De kat weet ook precies dat hij niet naar binnen mag en blijft daarom bij de deur wachten tot er mensen naar buiten komen. Het is trouwens wel een heel lief beestje, want je kan hem gewoon aanhalen en hij geeft je kopjes. 

Hoe was jullie week 46?

Veel Liefs,
Lies