maandag 18 november 2013

My Nails : The Kitchy Effect Maker

Het is alweer een hele tijd geleden dat een My nails artikel heb geschreven. Ik heb de laatste tijd eigenlijk vrij weinig bijzonders gedaan met mijn nagels, maar toen ik vorige week een afspraak had besloot ik toch weer eens heel iets anders met mijn nagels te doen. Het is niet heel erg bijzonder, maar toch leek het mij wel leuk om er foto's van te maken en het met jullie te delen. De combinatie van de twee lakjes vond ik namelijk wel erg leuk. Kijk snel verder om erachter te komen welke combinatie dit is.

Zoals jullie zien zijn het twee lakjes van Catrice waarmee ik een combinatie heb gemaakt. Als basiskleur gebruikte ik 37 The Effect Maker. Deze komt vrij dicht in de buurt van een nude kleur, maar als het licht erop schijnt verschijnt er een mooie paars/roze gloed overheen. Zoals altijd wou ik toch ook weer iets bijzonders erbij doen en besloot daarom op mijn ringvinger en pink nog een laagje 45 Kitch Me If You Can aan te brengen. Dit is een oudroze glitternagellak waar ook kleine holografische glitters doorheen zitten. Helaas wou het licht niet helemaal meewerken en zijn de foto's daarom wat grauw geworden, maar om jullie toch nog een idee te geven hoe 37 The Effect Maker eruit ziet als de zon erop schijnt heb ik hieronder een foto van een swatch die ik een tijdje geleden gemaakt heb.

Zelf vind ik dit een geweldig mooie kleur met de paars/roze gloed erover en samen met de oudroze glitters van 45 Kitch Me If You Can vond ik het daarom een erg leuke combinatie.

Beide kleurtjes van Catrice zijn nog te koop voor €2,99 per stuk.

Wat vinden jullie van deze combinatie? En hebben jullie ook één van deze lakjes in jullie bezit?

Veel Liefs,
Lies