dinsdag 12 november 2013

Random Favorites - Oktober

We zitten inmiddels alweer even in november, maar in de maand oktober had ik natuurlijk weer een aantal random favorites die ik graag met jullie wil delen. Zo heb ik een fijne reinigingsmelk ontdekt die maand en is er een kleur nagellak  geweest die ik echt heel erg vaak gedragen heb. Kijken jullie mee naar mijn random favorites van oktober?

De blush die ik deze maand heel veel gedragen heb is de Catrice 050 Apricot Smoothie. Rond deze tijd van het jaar vind ik het toch altijd mooi om wat meer peachy kleurtjes te gebruiken. Deze blush is helaas al een tijdje geleden uit het assortiment gegaan.

Als ik iets mooi vind als decoratie dan zijn dat wel pompoenen en ook zeker rond deze tijd van het jaar. Deze pompoenen zijn daarom ook zeker een favoriet van oktober.

Dit is mijn eerste Pupa nagellak die ik dankzij een actie van Pupa gratis kon ophalen. Het is de kleur 728 en ik vind hem zelf ontzettend mooi.

Ik heb mijn periodes met wat ik op dat moment heel erg vaak drink en momenteel zijn dat de vruchtendrankjes en vooral de dubbeldrank van Appelsientje heb ik veel gedronken. Deze twee de Mango & Guanabana en de Ananas & Guave waren mijn favoriet.

Ook de Candied Ginger body butter van de The Body Shop is zeker een favoriet. Een tijdje geleden hebben jullie al kunnen zien dat ik hem gewonnen had en ben er nog steeds heel erg blij mee. Hij ruikt heel lekker kruidig. 

Net voordat ik mijn no-buy begon kocht ik nog deze reinigingsmelk uit de Ultra Sensitive lijn. Normaal kan ik niet zo goed tegen de eigen merk gezichtsproducten van de Kruidvat, maar deze kan ik nu al een hele tijd gebruiken zonder dat ik er last van heb.

En als laatste iets wat jullie nu al de hele tijd voorbij zien komen als achtergrond. Het is namelijk mijn aztec sjaaltje die mij al heel wat koude dagen lekker warm heeft gehouden.

Dit waren alweer mijn favorieten van de maand oktober en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.Van sommige producten zal ook nog zeker een revieuw van komen zoals de Pupa nagellak en de Kruidvat Ultra Sensitive reininigsmelk. 

Wat is jullie favoriete decoratie voor de herfst?

Veel Liefs,
Lies