dinsdag 19 november 2013

Spam je blog! #4

Vandaag geef ik jullie weer de kans om vrijuit te spammen op mijn blog. Ik vind dit zelf een hele leuke manier om nieuwe blogs te leren kennen, maar ook om anderen de kans te geven om nieuwe blogs te ontdekken. Wil je graag je blog spammen? Lees dan snel verder.......

Zoals ik al zei vind ik dit zelf altijd een erg leuk artikel en daarom laat ik hem regelmatig terugkomen op mijn blog. Op deze manier leer je toch telkens weer nieuwe blogs kennen en ik merkte dat er de laatste tijd weer erg veel gereageerd werd op mijn vorige Spam je blog! artikel. Aangezien deze al een eindje verderop staat op mijn blog leek het mij leuk om jullie vandaag weer de kans te geven om je blog te spammen in een nieuw Spam je blog! artikel. 

Wat moet je doen?
Dat is heel eenvoudig laat in de comments de link naar je blog achter en daarbij zou ik het ook erg leuk vinden als je een beetje over jezelf en je blog zou willen vertellen. Zoals wie je bent, hoe lang je blogt en ook waarover je blogt. Ken ik je blog al? Dan zou ik het nog steeds erg leuk vinden als je je blog erbij zet, want zo krijgen anderen ook de kans om je blog te leren kennen. Neem daarom ook zeker een kijkje bij de blogs die al in de comments zullen staan, want op die manier leer jij misschien zelf ook hele leuke nieuwe blogs kennen.

Ik zal zoals elke keer de spambox van het comment systeem goed in de gaten houden. Deze wil namelijk nog wel eens comments met linkjes eruit pikken die eerst moderatie nodig hebben. Zodra ik zie dat er één in de spambox terecht is gekomen zal ik hem ook zo snel mogelijk toestaan om te plaatsen.

Voor nu kan ik niks anders meer zeggen als veel spamplezier en ik kijk er heel erg naar uit om jullie blogs te bezoeken!

Veel Liefs,
Lies

p.s. heb je een webshop of een andere leuke site die van jouzelf is, dan mag je deze uiteraard ook gewoon spammen in de comments.