dinsdag 31 december 2013

Ask me anything! #2 - De antwoorden

Net voor de Kerst gaf ik jullie de kans om mij weer het hemd van het lijf te vragen in het tweede Ask me anything! artikel. Deze vragen zou ik nog voor het eind van het jaar gaan beantwoorden en vandaag is het dan zover. Ik heb weer hele leuke vragen van jullie gekregen waarbij ook zeker een paar hele pittige zaten waar ik lang over na heb moeten denken. Benieuwd naar de antwoorden? Lees dan snel verder.......


Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb het altijd al heel erg leuk gevonden om te schrijven op sites over alles wat  ik leuk vond en mij bezig hield en dat deed ik dan op CU2 en Kinderlines. Op een gegeven moment leerde ik het bloggen kennen en wou ik niks liever dan zelf ook een blog beginnen, omdat dit ongeveer hetzelfde was wat ik altijd al deed op de andere sites. Het heeft alleen een hele tijd geduurd voordat ik ook echt de stap durfde te zetten. Nu ik ook eenmaal blog zou ik het niet meer uit mijn leven kunnen denken. 



Wat zijn je goede voornemens voor 2014?
Voor 2014 heb ik eigenlijk heel veel goede voornemens. Zo wil ik sowieso weer af gaan vallen, want qua gewicht gaat het steeds meer de verkeerde kant op terwijl ik 2 jaar geleden zo mooi op mijn streefgewicht zat. Naast het afvallen wil ik ook in het algemeen gezonder gaan leven en daarbij hoort meer sporten en een hele slechte verslaving aanpakken. Veel verwachten het namelijk niet, maar ik rook en ik begin daar steeds meer van te balen. Ik raad ook iedereen aan begin daar alsjeblieft nooit aan. Het is een stomme en vervelende verslaving wat je alleen maar veel geld kost en het stoppen ermee is ook heel erg moeilijk. Toch ga ik het proberen en hoop dat ik het zal redden.

Zijn er bepaalde dingen die je volgend jaar graag zou willen bereiken? 
Wat ik wil bereiken volgend jaar is daarom ook dat ik aan het eind van het jaar kan zeggen dat ik een gezonder mens ben geworden qua levensstijl en daarnaast hoop ik te bereiken dat ik ook weer een hele leuke baan mag vinden waar ik mij helemaal in thuis voel.

Als je maar 3 make-up producten mocht gebruiken, welke zouden dat zijn?
Ik heb hier wel even goed over na moeten denken, want 3 producten is best weinig. Ik denk dat ik dan toch voor concealer, lipstick en nagellak zou kiezen. Dat zijn toch wel de producten die ik het meeste gebruik. Al zou ik het wel heel jammer vinden dat ik dan geen bronzer, blush en highlighter kan gebruiken haha.

wat zijn je favoriete producten?
Als ik moet kiezen uit alle producten die er zijn dan is vooral nagellak wel echt een favoriet product. Ik vind het namelijk heerlijk om met mijn nagels bezig te zijn en ze van een mooi kleurtje te voorzien. Daarnaast hou ik ook heel erg van producten voor de lichaamsverzorging zoals de body butters van The body Shop of een fijne gezichtscrème. 


Voor welke eten mogen ze je 's nachts wakker maken?
Ik ben iemand die je vaak beter kan laten slapen doordat ik een enorm ochtendhumeur heb, maar als iemand mij dan echt wakker moet maken voor eten kies ik voor zuurkool met spekjes en een verse worst erbij. Dat is toch wel echt mijn lievelingseten.

Wat zou je graag nog willen bereiken met je blog? Hiermee bedoel ik bepaalde artikels, events,...
Dat vind ik toch wel heel erg moeilijk om te zeggen. Ik heb eigenlijk nooit echt doelen gehad met wat ik graag zou willen bereiken met mijn blog. Het bloggen heb ik altijd als iets gezien wat ik leuk vind om te doen en hoop alleen maar dat jullie als bezoekers het leuk vinden om mijn blog te bezoeken en de artikelen te lezen. Het enige wat ik zou kunnen bedenken met wat ik graag nog wil bereiken is dat alles wat professioneler zal zijn qua artikelen, foto's en ook een eigen domein. Ook hoop ik met de tijd meer filmpjes te gaan maken, want tot nu toe heb ik er maar 1 online gezet doordat het filmen met mijn telefoon niet echt het meest ideale is.  

Als je 1 winkel mocht kiezen waar je 1 minuut gratis mag shoppen, welk winkel is dat dan?
Dit vind ik echt een hele leuke, maar ook moeilijke vraag haha. Ik zat eerst te denken aan een winkel zoals Ici Paris zodat ik lekker veel parfum en verzorgingsproducten in mijn mandje kan gooien zonder op de prijzen te letten, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch liever naar een elektronicawinkel zou gaan zoals de BCC. Ik zou dan sowieso een computer, laptop en een nieuwe camera meepakken en de tijd wat ik dan over heb pakken wat ik pakken kan.


Als je een dag een beroemdheid zou kunnen zijn, wie zou je dan willen zijn en waarom?
Ik zou dan wel een actrice willen zijn in een fantasiefilm. Zoiets als Lily Collins of Kirsten Stewart. Het lijkt mij namelijk zo mooi in fantasiefilm te mogen spelen en te kijken hoe het er allemaal op een filmset aan toegaat. Dat ik dan ook nog leuke mannelijke tegenspelers heb is dan ook wel iets wat mooi meegenomen is haha.

Ik ben benieuwd hoe het met je hamstertjes gaat! Heb daar al lang niks meer over gezien (of misschien heb ik het net gemist) 
Nee hoor je hebt het niet gemist. Het klopt namelijk dat ik er na de laatste hamster update niks meer online is gekomen over ze. Met de hamstertjes gaat het in ieder geval heel erg goed en ze zijn inmiddels ook allemaal volwassen. Vooral de twee mannetjes Junior en Stripe zijn echt grote, stevige hamsters geworden en de vrouwen heb ik twee weken geleden in een grotere kooi gezet doordat het toch wel erg krap werd met zijn vijven in de kleine kooi. Ik zal ook weer wat vaker foto's van ze maken volgend jaar (wat klinkt dat ver weg) en dan zal ik die ook zeker weer op mijn blog voorbij laten komen.


Waar zie je jezelf (en je blog) over 5 jaar?
Over 5 jaar ben ik alweer begin 30 en hoop dat ik dan sowieso een leuke baan heb en ook een hele lieve vriend. Of ik kinderen zal hebben dat weet ik niet, want ook al ben ik nu 26, dan ben ik nu nog totaal niet bezig met het willen hebben van kinderen. Ook hoop ik op dat moment mijn angststoornis volledig te hebben overwonnen en dat ik weer "normaal" kan leven. Als het om mijn blog gaat hoop ik sowieso dat ik over 5 jaar nog steeds met heel veel plezier blog en jullie hem ook nog met plezier zullen bezoeken en het er allemaal professioneler eruit zal zien. 

Wat is jouw favoriete boek? 
Ik heb vrij veel favoriete boeken, want ik verslind momenteel toch wel het ene na het andere boek. Ik merk alleen wel dat ik nu vooral van de fantasieboeken ben en daarbij vallen Twilight, The Host en ook zeker The Iron Fey serie onder mijn favorieten.  

Welke land zou je dolgraag nog willen bezoeken?
Zelf ben ik nog nooit in het buitenland geweest, maar het land waar ik dolgraag eens heen zou willen is Ierland. Ik ben dan al vanaf jongs af aan fan van Boyzone . Zij komen uit Ierland en daardoor heb ik het land ook leren kennen. Het lijkt mij gewoon zo'n mooi land met wat ik er tot nu toe van gezien heb dat die toch wel bovenaan mijn lijst staat met landen waar ik zeker eens naartoe wil. 

Ik hoop dat jullie de antwoorden op mijn vragen leuk vonden om te lezen. Mocht er een antwoord niet helemaal duidelijk zijn of wil je ergens nog graag iets meer over weten laat het mij dan weten in de comments en dan zal ik het daar zeker gaan beantwoorden.

Veel Liefs,
Lies