maandag 30 december 2013

My week in pictures - Week 52

Ja ik ben er weer! Na een aantal hele drukke dagen heb ik nu eindelijk weer een artikel voor jullie namelijk de My week in pictures van week 52 die stiekem een dagje later dan normaal online komt. De afgelopen week was het natuurlijk Kerst en voor mij zijn het wel hele gezellige dagen geweest. Daarna was het nog niet klaar met feesten, want ook mijn oom was jarig en werd 41 jaar. Kijken jullie mee naar alweer de laatste My week in pictures van 2013? 

Ik keek natuurlijk weer continu naar het glazen huis en vond het zo leuk dat Gerard alsnog Living Doll ging doen. Ik was namelijk toch wel bang dat we dat dit jaar moesten missen doordat hij niet in het huis zat.

Bij de Kerst hoort voor ons toch altijd wel een kerststol en dit is de manier waarop ik het toch wel het iefste eet. Lekker de spijs eruit halen en over de hele snee uitsmeren. 


Dit jaar hadden wij dankzij mijn oom weer een grote kerstboom en konden wij eindelijk de cadeautjes er weer eens onder leggen. Ik vind dat toch altijd wel heel leuk en gezellig staan.


Eerste kerstdag was Renate hier op visite en het was heel erg gezellig. Hier zaten we aan het kerstdiner met lekkere kippenpootjes. Daarnaast hadden we haricots, rode kool met appeltje, gekookte aardappelen en had Renate hele lekkere stoofpeertjes gemaakt en meegenomen.


Nadat mijn moeder en Renate op de foto waren geweest moest ik er ook aan geloven om met een kippenpootje in de mond op de foto te gaan. Stiekem vind ik het verschrikkelijk om op deze manier kip te eten haha.


Ook hoort er bij de Kerst toch altijd wel een toetje. Ik had een bak met drie smaken ijs gekocht en daaroverheen een aardbeiensausje. 


De tweede kerstdag zaten mijn moeder en ik alleen ook al kwam in de avond Renate nog wel even langs. Ik ben alleen vergeten om het eten op de foto te zetten, maar als toetje hadden wij rum rozijnen ijs.


Vorige week was ook mijn oom jarig en ik vind het toch altijd wel leuk om iets geks te doen, want dat doet hij ook telkens met mijn verjaardag. Zo heb ik bijvoorbeeld al eens een grabbelton gehad met visresten van de haring die hij had schoongemaakt. Ik besloot dit jaar voor zijn verjaardag een chocoladeletter te kopen en daar een gedichtje bij te schrijven. Normaal ben ik heel slecht in gedichten schrijvem, maar dit keer had ik hem al snel af.


Een beetje wazige foto, maar hier waren we net aangekomen op de verjaardag van mijn oom en zaten we aan de koffie. Ik dronk sinds lange tijd weer eens koffie met cafeine erin en dat heb ik geweten ook. Ik lag die ochtend namelijk om 6 uur nog wakker in bed haha.


Waar ik ook ben ik moet altijd even de katten op de foto zetten. Hier de kat van mijn oom Chiquita. Ze zit en ligt eigenlijk bijna altijd bij mijn oom en is een schat van een kat.


Natuurlijk moest ook Ivan de andere kat van mijn oom op de foto gezet worden. Ook dit is een schat van kat en ze zoekt continu aandacht bij je. 


Mijn moeder heeft ook zulke schattige engeltjes gehaakt voor de kerst. Ze heeft dit patroon zelf gemaakt en voor diegene dit het leuk vinden om te weten was dit ook het extraatje wat mijn moeder aan het kerstpakketje had toegevoegd die ik heb weggegeven in een winactie.


Max de hond van mijn moeder had een bonnetje gevonden en hij vond het erg leuk om hem helemaal kapot te scheuren. Alleen toen er steeds meer stukken door de woonkamer lagen vond ik het wat minder leuk toen ik het weer moest opruimen haha.


Bij de Action verkopen ze nu ook 7up Cherry en ben daar zo blij om, want ik vind dit echt zo lekker. Ze kosten 55 cent per flesjes van een halve liter, dus dat vind ik ook nog wel heel erg meevallen.


Voor het 3e jaar deed ik mee voor mijn moeder om een RTL viert de kerst pakket te winnen en dit jaar is het mij gelukt! Ik had het niet eens meer verwacht totdat ik op kerstavond ineens een maitje kreeg dat mijn moeder geselecteerd was. Ik heb het alleen al die tijd geheim moeten houden tot afgelopen zaterdag en dat vond ik zo ontzettend moeilijk. Gelukkig had ik het wel twee vriendinnen van mij verteld, want anders had ik het echt helemaal nooit volgehouden om het geheim te houden.

Dit was alweer mijn week en hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Mochten jullie het nog leuk vinden om te zien wat voor cadeaus ik heb gekregen voor de Kerst laat het mij dan weten in de comments en dan zal ik daar zeker nog een artikel over maken. Ook als jullie het leuk zouden vinden dat ik een unboxing laat zien van het pakket wat ik voor mijn moeder heb mogen winnen, dan mogen jullie dat ook zeker laten weten.

De aankomende week zal het ook weer lekker druk worden, want dan is het natuurlijk oud en nieuw. We gaan dan zelf oliebollen bakken en mijn oom komt die avond en weet nu al dat het heel gezellig gaat worden. Misschien dat Renate ook nog even komt wat ik ook heel leuk vind, want met de Kerst hebben we het ook heel gezellig gehad met zijn drieën. 

Hoe gaan jullie dit jaar oud en nieuw vieren?

Veel Liefs,
Lies

Heb je een leuke vraag voor mij over mijn blog of over mij persoonlijk? Dan zou ik het heel leuk vinden als je die zou stellen in het Ask me anything! artikel. Klik hier om erheen te gaan.