zondag 15 december 2013

My week in pictures - Week 50

De tijd vliegt voorbij en we zitten inmiddels alweer in week 51, maar het is natuurlijk eerst nog tijd voor de my week in pictures van week 50. Voor mij was het toch wel een hele leuke en gezellige week, maar ook zeker wel een vermoeiende week. Ook werden me ma en ik verrast door een vriendin en heb ik alvast wat kerstinkopen gedaan. Kijk snel verder voor mijn week.

Mijn eerste oliebol van dit jaar! Hij was heerlijk, maar merkte al wel dat ik na één oliebol al wel even genoeg had. Gelukkig duurt oud en nieuw nog even en dus nog genoeg tijd om er weer zin in te krijgen.


Het mooie bakje met kaarsen die onze tafel gezellig maakt. Deze is gisteren ook al langsgekomen, want hij komt het uit het kerstpakketje die wij van Renate hebben gekregen.

Ik was wat random foto's aan het maken in huis en deze foto van Balou vond ik wel heel erg leuk. Hij was de hele tijd aandachtig aan het kijken met wat mijn oom allemaal aan het doen was. 

Toen Renate hier op visite was maakte ze telkens onverwachte foto's van mij, maar dan keek ik telkens heel serieus. Ik gaf haar daarom toch ook maar even een kans dat ze een foto had waar ik aan het lachen was.

Alleen als je onverwachts foto's van mij maakt, dan kan je dat ook terug verwachten. Ik besloot mijn kans te grijpen toen Renate net bezig was een foto van mijn moeder te maken.

Zoals ik beloofd had hier een foto van mijn rendiertje nu die helemaal af is. Ik vind hem er zelf wel heel grappig uitzien. 

Renate besloot nog een kleine aanvulling te doen op het kerstpakketje en ze nam ook wat lekkers mee voor Floris mijn kat en onze honden Max en Balou. Ook dit vond ik weer heel erg lief van haar.

Bij de Action kocht ik een paar cadeaus voor mijn moeder voor de Kerst. We doen niet zo heel veel dit jaar, maar ik vind het toch altijd wel leuk om wat voor elkaar te kopen. Uiteraard is alles afgeschermd, want ik weet dat mijn moeder ook regelmatig op mijn blog komt kijken en het is niet de bedoeling dat ze alles al ziet haha. 

Dit was alweer mijn week en net zoals deze week zal ook de aankomende week weer erg druk en vermoeiend worden. Het is voor ons toch wel echt de week waarin wij alle voorbereidingen voor de feestdagen gaan doen. Ik kijk er sowieso al heel erg naar uit, maar ik weet ook dat ik het af en toe iets rustiger aan moet doen anders ben ik met de feestdagen zelf helemaal gebroken haha. 

Hoe was jullie week en hebben jullie ook al kerstcadeaus gekocht?

Veel Liefs,
Lies