zaterdag 14 december 2013

Unboxing : Kerstpakketje van grote zus

Vorig jaar heb ik voor jullie een unboxing gedaan van mijn kerstpakket die ik had gekregen van mijn werk. Dit jaar kan ik dat helaas niet doen doordat ik op zoek ben naar werk, maar eergisteren werden wij wel heel erg verrast door een vriendin van ons of zoals ik haar noem grote zus. Ze stond namelijk met een zelf samengesteld pakketje voor ons aan de deur en het leek mij wel heel leuk om hiervan dan een unboxing te laten zien aan jullie. Zo heb ik toch ook dit jaar weer een kerstpakket unboxing. Kijk snel verder.......


Als eerste zit er een aardappelpuree in met Provençaalse kruiden. Deze heb ik zelf nog nooit gehad. Ik ben er daarom ook wel heel erg benieuwd naar. Daarnaast ook een pakje met vleesjus wat ook altijd wel heel handig is.

Een pakje met twee baquettes om af te bakken en twee lekkere zakjes chips in de smaken hamka's en paprika.

Een pak Kellogg's Special K. Dit vind ik zelf altijd heel erg lekker net zoals wat er naast ligt, want ik ben ook gek op yoghurtdrank.

Diegene die mij langer volgen weten denk ik wel dat ik ook gek ben op noodlesoep en ook hiervan zitten er twee pakjes van in het pakket en daarnaast mijn andere verslaving chocolade!

Ook had ze er een potje doperwten en een blik met bruin bonen ingedaan. Iets wat heerlijk is en altijd wel goed van pas komt.

En weer iets heel lekkers koekjes gevuld met cacao en een pak pennywafels.

Als laatste had ze er ook nog twee hele leuke dingen ingestopt. Het is een douchegel van Vogue en een bakje met hele mooie kaarsen erin die inmiddels op onze tafel staat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit jaar weer een unboxing van een kerstpakket te zien. Dit keer was het dan alleen niet een kerstpakket van een bedrijf, maar een pakket wat wij toch wel veel meer waarderen. Ik weet ook bijna wel zeker dat onze vriendin dit leest. Ik wil je daarom via hier ook nog heel erg bedanken Renate voor dit mooie en lieve gebaar en natuurlijk ook namens mama. Je bent een schat!

Heb jij inmiddels al een kerstpakket mogen ontvangen en was het een leuk pakket?

Veel Liefs,
Lies