dinsdag 14 januari 2014

Shoplog : The Body Shop

Eind vorig jaar hield ik een 8 weken no-buy om hiermee geld te besparen voor de feestdagen en mijn verjaardag. Wat ik alleen niet verwacht had was dat ik daarna zelfs nog wat geld over zou houden. Nu zat ik eind vorige maand al tussen de sale producten van The Body Shop te kijken en ik besloot een gedeelte van het overgehouden geld te gebruiken om voor mezelf in de sale nog een paar leuke en lekkere verjaardagscadeaus te kopen. Benieuwd wat ik gekocht heb? Kijk dan snel verder.......



Ik heb zelf nog heel weinig body butters geprobeerd van The body Shop, dus daar wou ik er sowieso een paar van kopen. Toen ik vorige maand een kleine Shea Body Butter ontving van de winactie van Jessie was ik gelijk verkocht. Hij ruikt zo lekker en toen ik een pot van 300 ml in de sale zag moest ik die daarom ook kopen. Daarnaast kocht ik op de gok de Papaya Body Butter erbij. Ik wist niet wat ik van de geur moest verwachten, maar hij klonk lekker. Dit was gelukkig ook zo, want hij ruikt echt heerlijk fruitig en zoet. De Papaya Body butter is gewoon 200 ml.

Bij de Papaya Body Butter besloot ik maar gelijk op de gok de Papaya Shower Gel erbij te kopen van 250 ml en daarnaast de Passion Fruit Shower Gel ook van 250 ml. Van de Passion Fruit had ik de body butter vorig al eens gekocht en die geur vind ik heerlijk.

Hier weer twee body butters en deze komen uit de kerstcollectie. Links is de Cranberry Joy Body Butter van 200 ml. Deze had ik al eens geroken en vond hem zo lekker dat ik die sowieso wou kopen nu die afgeprijsd was. Daarnaast de Ginger Sparkle Body Butter van 200 ml. Ik wist totaal niet welke geur ik hierbij moest verwachten, want ik las overal dat het naar colaflesjes en colalollies zou ruiken en dat leek mij nogal apart. Alleen bij de Winactie van Jessie kreeg ik ook hiervan een kleine body butter en toen bleek ik hem toch wel erg lekker te vinden. Ik vind hem ook totaal niet naar de colaflesjes of colalollies ruiken, maar juist heel lekker kruidig. 

Daarnaast kocht ik ook nog de Cranberry Joy Shower Gel uit de kerstcollectie. Deze ruikt ook heerlijk zoet en fruitig en is 250 ml.

En als laatste kocht ik een nog een back-up van de Passion Fruit Body Butter. Deze had ik namelijk al en deze begint steeds verder op te raken. Nu was die er gelukkig weer in de sale en daarom nam ik hem mee. Ook deze is gewoon 200ml. 

Dit waren mijn verjaardagscadeaus die ik voor mezelf heb gekocht bij The Body Shop. Ik weet alleen helaas niet precies de prijs van alles. Het was namelijk de eerste keer dat ik wat bestelde en kreeg daarom naast de sale korting ook nog eens 20% korting op alles. 

Nu kreeg ik deze maand ook nog een waardebon van 5 euro voor mijn verjaardag en daarnaast ook nog eens een waardebon van 5 euro voor deze bestelling en weer een code waarmee ik 20% korting krijg. Van de week of volgende week ga ik daarom nog even naar iets kleins kijken, want één waardebon verloopt binnenkort al en dat vind ik zonde. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik gekocht heb.

Hebben jullie nog iets gekocht in de sale van The Body Shop of ben je dat misschien nog van plan?

Veel Liefs,
Lies