zondag 12 januari 2014

Er is er één jarig, Hoera, Hoera!

Jep vandaag is het mijn verjaardag! De 26 jaar is verdwenen en de 27 jaar is ervoor in de plaats gekomen. Als ik het zo zeg voel ik stiekem wel die 30 steeds dichterbij komen, maar daar moet ik maar niet teveel aan denken haha. Ik ga daarom maar snel door naar hoe ik mijn verjaardag ga vieren en daarvoor zal je eerst op de lees meer link moeten klinken......

Ik ga het vandaag samen met mijn moeder en een vriendin van mij vieren. Het echte feest voor vrienden en familie is namelijk aanstaande vrijdag. Ik vind de zondag nou niet bepaald een leuke dag om het te vieren doordat de meeste de volgende dag weer vroeg op moeten. Ook het ervoor vieren vind ik verschrikkelijk, want dat heb ik één keer gedaan en nooit weer. Ik moet dus nog even wachten op het echte feestje, maar toch ga ik er zeker wel een leuke dag van maken. Zo heb ik wel een taartje in huis gehaald voor vandaag en zal ik als het een beetje meezit ook Chinees eten gaan halen. Ik heb daar namelijk al maanden zin in en vandaag vind ik het een mooie dag om het ook echt eens te gaan halen haha. Het liefst had ik jullie ook allemaal voorzien van een taartje en ander lekker eten, maar helaas gaat dat niet lukken op deze manier. Ik zal daarom binnenkort voor jullie weer een winactie gaan organiseren zodat jullie het toch een beetje mee kunnen vieren.

Het my week in pictures artikel zal ook niet vandaag online komen, want ik ga toch lekker genieten van mijn verjaardag. Deze zal ik misschien later deze week online laten komen en anders ga ik volgende week zondag de twee afgelopen weken samenvoegen. Toch wil ik jullie niet helemaal zonder een kijkje in mijn leven achterlaten, dus hier speciaal voor jullie foto's van een kleine Lies waarvan er één echt van 27 jaar geleden is haha.


Veel Liefs,
Lies