donderdag 10 april 2014

Random Favorites - Maart

De maand maart ligt inmiddels alweer achter ons. In deze maand heb ik uiteraard weer een aantal random favorites ontdekt die ik vandaag aan jullie laat zien. Benieuwd naar wat voor lekkers om te eten ik ontdekt heb of welke serie ik veel gekeken heb? Kijk dan snel verder.......

De Passion Fruit body butter van The Body Shop heb ik de afgelopen maand weer heel erg veel gebruikt. Hij is ook al eerder voorbij gekomen in een random favorites, maar ik blijf de geur ook zo lekker vinden.

Ik heb altijd al van kleurplaten inkleuren gehouden, maar op een gegeven moment begin je toch wel wat te oud te worden om clowntje enzo in te kleuren haha. Toen ik deze mandala boekjes tegenkwam bij de Action moest ik het gewoon proberen. Inmiddels heb ik al heel wat mandala's ingekleurd en naast dat het leuk is werkt het ook nog eens ontspannend.

De laatste tijd draag ik heel veel pastel kleurtjes en de kleuren die ik het meeste gedragen heb zijn deze van Safari. Het zijn lakjes die ik weer herontdekt heb, want ik heb deze bijna een jaar geleden al eens gekocht op een festival waar een braderie bij zat. Dit jaar ga ik weer naar dat festival en ik hoop dat dezelfde kraam er weer zal staan. Voor de €1,00 die ze kosten zijn het namelijk hele fijne lakjes.

Niet zo heel erg goed, maar wel ontzettend lekker! Ik ben sowieso gek op de producten van Lonka. Toen ik deze duo mix zag liggen bij de Action moest ik het dan ook proberen. Het is aan te raden om maar één zakje te kopen, want je blijft ze achter elkaar dooreten haha.

Toen ik deze nieuwe lijn van Nivea kocht was ik om eerlijk te zijn behoorlijk sceptisch. Ik heb zo'n gevoelige huid dat mijn gezicht bijna geen enkel product kan verdragen. Dat ze nu tussen mijn favorieten staan zegt daarom heel erg veel. Hier komt dan ook zeker snel nog een review van online.
Ook de narcissen mogen zeker niet ontbreken tussen mijn favorieten. Ik blijf narcissen zulke mooie bloemen vinden. De afgelopen maand kocht ik daarom ook weer snel een paar bakjes met narcissen om het huis wat in de lente sfeer te brengen. 

Bij de Wibra kwam ik deze eau de toilette tegen voor €1,00. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten, dus uit nieuwsgierigheid naar de geur nam ik hem mee. Het is een zoete, warme geur en ik ruik ook vooral musk erin. Als ergens musk inzit ben ik al gelijk verkocht en inmiddels is deze flacon dan ook al half leeg. Hij doet mij trouwens ook heel erg aan een bekende geur denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit welke geur dat is.

En als laatste heb ik de serie Being Human weer helemaal herontdekt. Inmiddels zit ik in seizoen vier waarvan ik alleen nog de laatste aflevering hoef te kijken. Helaas heeft Syfy ook aangegeven dat er geen seizoen meer zal volgen en daar baal ik wel heel erg van. Als iemand daarom nog aanraders heeft van series uit dit genre oftewel fantasie, dan hoor ik dat graag! Ik zag al wel de serie Teen Wolf die mij wel wat leek, dus deze ga ik sowieso eens een kans geven.

Dit waren alweer al mijn random favorites van de maand maart. Op de nagellak na zat er eigenlijk verder geen make-up tussen dit keer. Ik draag de laatste tijd ook eigenlijk vrij weinig make-up, want iets opdoen naar de supermarkt of als ik thuis zit vind ik nooit zo nodig haha. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te zien.

Heb jij de afgelopen maand nog producten weer herontdekt?

Veel Liefs,
Lies