dinsdag 8 april 2014

Tag : De handschrift tag

Tags blijf ik altijd heel erg leuk vinden. Ik kijk daarom ook regelmatig of er nog leuke tags zijn en dit keer kwam ik de handschrift tag tegen. Als blogger schrijf je toch elke keer artikelen, maar het handschrift zie je vrijwel nooit. Toch zegt een handschrift vaak veel over een persoon en daarom leek het mij leuk om vandaag deze tag in te vullen en jullie mijn handschrift te laten zien. Kijk snel verder.......

De handschrift tag bestaat in totaal uit acht vragen waarbij je de antwoorden gewoon met pen en papier opschrijft. Zelf heb ik alle antwoorden onder elkaar geschreven in een schriftje. Ik zal hieronder daarom eerst de acht vragen neerzetten die ik beantwoord heb en op de foto's daarna zijn de antwoorden te zien.

De vragen :
1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog?
3. Schrijf “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Je favoriete liedje?
6. Je favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wilt zeggen?
8. Tag 3 tot 5 andere mensen

De antwoorden :
Dit waren mijn antwoorden op de vragen en ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn handschrift te zien. De foto's kan je overigens vergroten door erop te klikken mocht je de antwoorden iets beter willen lezen. Bij de laatste vraag heb ik ook drie andere bloggers getagd en dat zijn Cindy, Manon en Svenja

Zelf ben ik natuurlijk helemaal gewend aan mijn eigen handschrift. Ik zou hem daarom niet zo snel mooi of bijzonder noemen, want het is voor mij gewoon iets normaals. Ik ben daarom wel heel erg benieuwd. Hoe denk jij over je eigen handschrift?

Veel Liefs,
Lies