maandag 22 december 2014

Last Minute Cadeautip : Parfum voor hem & haar

Over drie dagen is het alweer Kerstmis. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dit jaar heel laat ben met de cadeaus kopen, want op dit moment heb ik nog steeds niks gekocht. Voor mij word het daarom echt last minute shoppen dit jaar. Voor diegene die er hetzelfde voor zitten heb ik daarom een aantal parfums voor zowel mannen als vrouwen op een rij gezet. Deze vind ik zelf allemaal erg lekker ruiken en na mijn mening zijn ze ook niet allemaal schrikbarend duur. Kijk snel verder.......

Damesgeuren 

Herengeuren


Dit waren alle geuren die zeker een favoriet van mij zijn. Van de meeste geuren zijn meerdere varianten verkrijgbaar en deze zijn vaak ook zeker de moeite waard om te kopen. Vooral bij Playboy en Christina Aguilera is het bij mij nog niet voorgekomen dat ik een geur niet lekker vond. Alleen voor dit artikel moest ik toch een keuze maken anders zou die veel te lang worden. Daarnaast zijn er van deze geuren ook vaak cadeauverpakkingen verkrijbaar. Dit scheelt toch altijd nog iets geld en zit er ook nog iets extra's bij.


Al deze parfums zijn vrijwel bij elke drogist te koop, maar de prijzen kunnen per drogist wat verschillen.

Heb jij al alle cadeaus in huis voor de Kerst of gaat het voor jou ook last minute shoppen worden?

Veel Liefs,
Lies