vrijdag 19 december 2014

Zou jij een kerstkaartje willen ontvangen?

De tijd van het versturen en ontvangen van kerstkaarten is weer aangebroken. Kerstkaarten schrijven vind ik altijd erg leuk om te doen. Ik ga er een avond voor zitten en schrijf op mijn gemakje de ene na de andere kerstkaart om ze vervolgens zo snel mogelijk op de post te doen. Alleen wat ik stiekem nog leuker vind dan het schrijven, is het ontvangen van een kaartje. De gedachte dat diegene de tijd heeft genomen een kaartje voor je te schrijven en aan je gedacht heeft vind ik altijd erg mooi en lief. Dit is daarom ook precies wat ik bij een aantal van jullie ga doen namelijk een kerstkaartje sturen! Lees snel verder.......

Vorig jaar zat ik al met het idee om een aantal van jullie een kerstkaart te sturen, maar helaas gebeurde er een aantal dingen waardoor ik het niet kon. Dit jaar was het daarom voor mij zeker dat ik het wel zou gaan doen en heb ik wat meer kaarten gekocht als normaal. Waarom ik het graag wil doen is eigenlijk heel simpel. Ik waardeer het enorm dat jullie mijn blog bezoeken en mijn artikelen lezen en op deze manier kan ik een keer iets terug doen waarvan ik hoop dat jullie het ook een erg leuk idee vinden. Helaas kan ik alleen niet iedereen een kaartje sturen. Daarom zal ik random een aantal mensen uitzoeken die van mij een kaartje zullen ontvangen. 

Hoe gaan we dat doen?
Ik heb een tijdje zitten nadenken wat de beste manier was om dit te doen. Om een kaartje te kunnen versturen heb ik namelijk toch een adres nodig en dat is absoluut niet iets wat in een comment hoort te staan. Doe dit daarom ook alsjeblieft niet! Als je het leuk zou vinden om een kaartje te ontvangen, dan mag jij je adres via e-mail naar mij toesturen met als onderwerp kerstkaartje. Hieronder zet ik ook nog even mijn e-mail adres waar je het naartoe kan sturen. Dit is ook het enige wat je moet doen om kans te maken op een kaartje. Natuurlijk zou ik het wel heel erg leuk en lief vinden als je mij zou willen volgen via Bloglovin, maar dit is absoluut niet iets wat moet om een kerstkaartje te ontvangen. 



E-mail : BYE-Lies@live.nl  



Tot zondagavond (21 december) 18:00 mogen jullie mij een mailtje sturen. Daarna zal ik ook gelijk een aantal kaartjes gaan schrijven zodat ze maandag op de post kunnen. 

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit om een aantal van jullie te mogen verrassen met een kaartje!

Veel Liefs,
Lies