zondag 18 januari 2015

Ask me anything! #3 - De antwoorden

Zo'n 1,5 week geleden gaf ik jullie na een lange tijd weer eens de kans om mij het hemd van het lijf te vragen. Ik heb hele leuke vragen van jullie ontvangen die ik met veel plezier vandaag ga beantwoorden. Ben je benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden daarop? Lees dan snel verder......

Melissa : Krijg je soms negatieve reacties op je blog posts of negatieve emails? Zo ja, hoe ga je daarmee om?
Op dit moment kan ik gelukkig nog steeds zeggen dat ik alleen maar hele lieve en leuke reacties en emails heb gekregen. Wel krijg ik ontzettend veel mails van banken, credit cards en boetes die ik zou hebben gemaakt. Vooral de boetes vind ik erg knap als je bedenkt dat het dan om bijvoorbeeld 30 km te hard rijden gaat op mijn fiets, want een auto heb ik niet. Oh ja! ik heb wel een keer een berichtje op YouTube gehad waar in stond : wast gewoon oe hande mens, maar of ik dat nou echt negatief moet noemen haha. Zou ik negatieve reacties krijgen, dan zou het mij denk ik zeker wel iets doen. Alleen ik ben niet het type die ermee wil gaan zitten. Ik zal dus zoveel mogelijk proberen dat het het ene oor ingaat en het andere weer uit en dat ik mij alleen richt op juist de mensen die wel leuke berichten en mailtjes sturen. 

Dramaqueen922 : Hoe lang blog je al en denk je dat je er ooit mee ophoudt?
Ik ben op 7 mei 2012 begonnen met bloggen, dus dat is alweer ruim 2,5 jaar geleden nu. Al kan ik het mij haast niet voorstellen dat het echt alweer zo lang geleden is. Voor nu staat het nog absoluut niet op de planning dat ik ooit zal ophouden met bloggen . Ik hou van het bloggen en naarmate ik langer blogde is het steeds meer bij mijn leven gaan horen. Het is nu een onderdeel geworden van mijn leven die ik heel erg zou gaan missen als ik het niet meer zou doen. Zolang ik zo blijf denken en het nog steeds met veel plezier doe, zou ik er zeker niet mee stoppen.


Marlayne : Wat vind je het leukste aan bloggen? En wat het vervelendste? 
Het leukste aan het bloggen vind ik toch wel het schrijven van artikelen. Ik kan er eigenlijk alles in kwijt wat ik wil en foto's maken voor een artikel vind ik ook altijd heel erg leuk. Daarnaast vind ik ook het contact met andere bloggers en bezoekers heel erg leuk. Zoals ik al vaker heb gezegd op mijn blog krijg ik ook altijd een big smile op mijn gezicht van het lezen van alle leuke en lieve comments die er geplaatst worden. Het minst leuke moest ik wel even goed over nadenken. Ik kan eigenlijk niks anders bedenken als dat het toch is dat je in de wintermaanden gebonden zit aan de tijden waarop je foto's kan maken. Soms komt het voor dat ik een aantal dagen geen mooie foto's kan maken doordat het buiten zo grauw en donker is.

Nilou : Hoe gaat het nu met je?
Wat een lieve vraag! Op dit moment gaat het eigenlijk vrij goed met mij. Ik geniet zoveel mogelijk van alles en ik probeer ook zoveel mogelijk te doen wat ik graag wil. Het enige wat beter zou kunnen is dat ik merk dat ik wel behoorlijke last heb gekregen van een winterdepressie en dat die er ook voor zorgt dat ik weer iets meer paniekaanvallen heb, maar gelukkig weet ik dat dat altijd maar tijdelijk is. Ik probeer het dus zoveel mogelijk gewoon uit te zitten en het mij er niet van te  laten weerhouden om te genieten van alles.

Kirsty : Heb je er ooit aan gedacht om video's te gaan maken voor je blog? Waarom wel/niet?
Ik heb er zeker heel erg vaak aan gedacht om video's te gaan maken voor mijn blog. Zo'n 1,5 jaar geleden heb ik ook al eens een shoplog opgenomen die hier te vinden is : Mijn eerste filmpje : Shoplog. Helaas vond ik alleen de kwaliteit echt bagger. Ik heb het toen namelijk opgenomen met mijn mobiel en het geluid en beeld lopen totaal niet gelijk. Ook zie je de producten niet goed doordat het beeld niet scherp stelt. Ik was op dat moment ook aan het sparen voor een betere camera, maar toen kregen wij te horen dat wij werkloos werden en is het er niet meer van gekomen. Inmiddels heb ik het sparen wel weer op kunnen pakken en hoop ik heel snel een betere camera te kunnen kopen. Al staat een nieuwe laptop eerst nog op de planning, want die begint behoorlijk af te takelen haha.


Sandy : Nu je Arnhem bezocht hebt: welke stad zou je verder nog eens willen bezoeken? En wat is je favoriete seizoen?
Ik wil sowieso nog een keer naar Deventer toe. Het is niet echt ver van Apeldoorn, maar ik hoor van mijn moeder telkens zoveel verhalen over leuke winkelstraatjes die ze daar hebben. Daarnaast ook zeker een keer naar Amsterdam, want onze hoofdstad ben ik nog niet één keer geweest. Al zal het wel de ultieme test worden voor mij met mijn straatvrees. En Alphen aan de Rijn staat zeker op mijn lijstje. Niet perse om te shoppen, maar meer om een hele lieve vriendin van mij eens te bezoeken. We kennen elkaar al jarenlang via internet en denk dat het zelfs al wel bijna 10 jaar is nu, maar het is er helaas nog nooit van gekomen om elkaar eens te ontmoeten. Mijn favoriete seizoen is de herfst. Alle kleuren die er buiten verschijnen vind ik zo mooi om te zien. Daarnaast heb je warmere dagen waarop je nog leuke dingen kan doen, maar ook de wat grauwe, regenachtige dagen waarop je lekker met een bak thee en warme, comfy kleding op de bank kan kruipen.

Claudia : Ik zie dat je een neuspiercing hebt, stel je mag er nog een nemen, waar zou die dan komen?
Dat klopt ik heb een neuspiercing! Ik vind het ook heel leuk dat het je is opgevallen, want de meeste mensen zien heel vaak niet dat ik er één heb haha. Ik heb altijd gezegd als ik weer afgevallen ben en een tijdje op mijn streefgewicht ben gebleven, dat ik dan wel een navelpiercing zou willen laten zetten. Of ik het tegen die tijd nog steeds zal willen dat weet ik niet, maar anders zou ik kiezen voor een piercing boven in mijn oor. 

Dit waren mijn antwoorden op jullie vragen. Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor het stellen van de vragen, want ik vond ze erg leuk. Ik hoop daarom ook dat jullie mijn antwoorden net zo leuk vonden om te lezen. Mochten jullie het leuk vinden, dan zal ik zo'n soort artikel ook iets vaker plaatsen. Tussen deze en de vorige die ik plaatste zat namelijk ruim een jaar.

Veel Liefs,
Lies