zaterdag 17 januari 2015

Just asking...... #1

Vandaag heb ik een nieuwe  item op mijn blog en dat is Just Asking. Zelf vraag ik mij heel vaak af hoe anderen iets doen, hoe ze over iets denken of ben ik gewoon heel nieuwsgierig en wil ik gewoon graag iets weten van anderen. Dit is dan ook precies hoe dit item ontstaan is, want wat is er leuker dan onbeschaamd je vragen stellen en ook daadwerkelijk een antwoord krijgen? De eerste Just asking vraag zien jullie hierboven al in de afbeelding staan en natuurlijk zal ik hem zelf ook gaan beantwoorden. Lees snel verder.......

Als blogger ben je toch vaak met je eigen uiterlijk bezig, maar ook als bezoeker zonder blog is het iets wat je interesse heeft als je blogs bezoekt met beauty artikelen. Nu zie ik de laatste tijd steeds vaker op blogs voorbij komen dat er opmerkingen worden gemaakt over het uiterlijk van de desbetreffende blogger. Vaak zijn het positieve reacties, maar er zitten ook heel vaak behoorlijke negatieve reacties tussen. Daardoor werd ik heel erg nieuwsgierig naar hoe jullie daarover denken. Ben jij iemand die heel erg let op het uiterlijk van een blogger? En zou het misschien zelfs een punt zijn waarom je blogger niet zou volgen als zijn of haar uiterlijk je niet aanstaat? Of ben jij meer iemand die zich er totaal niks van aantrekt hoe een blogger eruitziet en vind je het belangrijker dat de inhoud van een blog goed is? Daarom de volgende vraag :

Hoe belangrijk vind jij het uiterlijk van een blogger?

Dik, dun, groot of klein het maakt mij allemaal niks uit als het om het uiterlijk van een blogger gaat. Al zou een blogger bij wijze van spreken een artikel over een lipstick maken en daarbij in een comfy outfit zitten zonder verdere make-up op, dan zou ik dat eerder leuk dan gek vinden. Op die manier laat iemand zien dat ze zichzelf durven te zijn en dat vind ik veel belangrijker. Ik weet ook dat negatieve reacties van mensen er bij zullen horen en dat je daar niet aan ontkomt, maar ik vind het wel altijd heel onnodig. Waarom zou je bijvoorbeeld een opmerking moeten maken over een pukkeltje die iemand ergens heeft terwijl je zelf ook vast wel eens een pukkel hebt gehad. Nee ik kan mij wat dat betreft niet druk maken om hoe een blogger eruitziet. Zolang diegene lekker zichzelf is en daarnaast ook nog eens leuke en interessante artikelen schrijft, dan maakt dat voor mij al dat het zeker een blog is die ik vaker wil bezoeken. Waar ik overigens wel altijd op let bij mensen, en dus ook bij bloggers, is de uitstraling van de persoon. De uitstraling van iemand zegt namelijk meer dan woorden over hoe een persoon in elkaar zit.

Dit was hoe ik erover denk als het aankomt met hoe belangrijk ik het uiterlijk van een blogger vind. Nu ben ik natuurlijk ook heel erg benieuwd naar hoe jullie erover denken, dus laat het mij weten in de comments!

Ik ben ook heel erg benieuwd wat jullie van dit nieuwe item vinden. Mocht jij zelf een vraag hebben waarvan je het leuk zou vinden als ik die in een Just asking artikel voorbij laat komen, dan mag je die uiteraard ook in de comments plaatsen. Geen vraag is te gek en het mag over alles gaan. Wil jij bijvoorbeeld graag weten wat van anderen de favoriete parfum is, tips hoe je bepaalde producten gebruikt, hoe ze iets aanpakken op hun blog of hoe ze omgaan met een bepaalde situatie in het privéleven. Vraag het gewoon en wie weet zie je dan jouw vraag terug in een volgende Just asking.....

Veel Liefs,
Lies