dinsdag 17 februari 2015

3x Catrice Ultimate Nail Lacquer nagellak

Deze maand komen er bij Essence en Catrice weer allemaal nieuwe producten bij. Het is namelijk weer tijd voor de Lente/Zomer assortiment update. Als een echte nagellakverslaafde kon ik het natuurlijk niet laten om daar als eerste tussen te kijken. Ik nam twee kleuren mee uit het nieuwe assortiment en nog één die al in het assortiment zat. Vandaag heb ik daarvan swatches voor jullie, dus kijk snel verder.

De kleuren die ik meenam zijn allemaal hele vrolijke en frisse kleurtjes die al helemaal klaar zijn voor het begin van de lente. Van links naar rechts zijn het : 74 FuchsCIA, 83 All You Need Is Pink en 86 (S)wimbledon. Bij de swatch foto's is telkens de eerste foto in gewoon daglicht genomen en de tweede in zonlicht.

74 FuchsCIA
FuchsCIA is een hele knalroze kleur die helemaal vol zit met mooie zilveren en roze shimmer. Bij de tweede foto die in zonlicht is genomen zie je deze shimmer ook erg mooi terug op de nagels. De dekking ben ik zeer tevreden over, want de kleur dekt al prima na twee lagen.

83 All You Need Is Pink
All You Need Is Pink is een koraalroze kleur met lichtroze en zilveren shimmer erin. Zelf vind ik koraal tinten make-up altijd erg mooi en ben dan ook heel erg blij met deze nagellak. Ook bij deze ben ik weer heel erg tevreden over de dekking. Deze kleur dekte namelijk weer perfect na twee lagen.

86 (S)wimbledon
(S)wimbledon is ook weer een erg mooie toevoeging aan het assortiment. Het is een hele felle mintgroene kleur met zilveren shimmer erin. De shimmer zie je alleen helaas niet heel erg goed terug op de nagels. Ook deze kleur dekte weer perfect na twee lagen.

Ik ben zelf heel erg tevreden over de kleuren en de dekking. Zoals ik al zei zijn ze ook echt perfect voor de lente die eraan komt. Nu hebben de twee nieuwe kleuren, All You Need Is Pink en (S)wimbledon, ook een nieuw kwastje gekregen. Dit kwastje is wel mooier en netter gevormd als de oude kwastje, maar ik heb ook het idee dat ze weer breder zijn geworden. Nu vind ik brede kwastjes wel erg fijn alleen begin ik het idee te krijgen dat de kwastjes nu toch net wat te breed beginnen te worden. Bij mijn pinknagel is het bijvoorbeeld erg moeilijk om die te lakken zonder te knoeien. Het kwastje is even breed als mijn pinknagel en doordat je het erop drukt met het lakken zullen de haartjes nog wat verder uit elkaar gaan. Op dit moment vind ik de kwastjes daarom nog wel goed, maar ik hoop niet dat ze ze in de toekomst nog breder zullen maken.

De nagellak van Catrice is €2,99 per potje en zijn o.a. verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Deze week is er trouwens nog een leuke actie bij Kruidvat, want je krijgt op elk tweede product van Essence en Catrice 50% korting.

Wat vind jij van deze kleuren?

Veel Liefs,
Lies