maandag 16 februari 2015

My week in pictures - Week 7

De afgelopen week is voor mijn gevoel zo snel voorbij gegaan. Ik voelde mij gelukkig met de dag weer wat beter en daardoor kon ik ook weer wat vaker weggaan. Zo ben ik even bij Kruidvat geweest om tussen de nieuwe Essence en Catrice producten te snuffelen, was het natuurlijk Valentijnsdag en wou ik toch stiekem iets voor mijn moeder kopen en werd ik ook nog eens verrast door mijn moeder. Kijken jullie mee naar mijn week?

Met Valentijnsdag heb ik niks bijzonders gedaan, of tenminste ik heb er een gezellig filmavondje van gemaakt met mijn moeder samen. Daar hoort natuurlijk iets lekkers bij en daarom kocht ik begin deze week alvast Liefdes Zoenen.

Bij de Action kocht ik iets leuks voor mijn moeder voor Valentijnsdag. Zelf had ik ook nog een paar dingen die ik graag wou hebben en deze heb ik maar gelijk meegenomen. Het zijn een aantal kleurboeken voor volwassenen en twee verschillende smaken van KitKat Chunky.

Hoe kom je terug van de Kruidvat? Nou zo dus! Een heleboel swatches gemaakt waarvan de meeste onderweg naar huis al wat gesneuveld zijn haha.

Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. Ik kocht al deze Catrice producten om te testen en daarnaast een kwast uit de nieuwe LE van Essence. Het nieuwe assortiment van Essence lag er helaas nog niet, dus daar ga ik deze week nog even naar kijken.

Even lekker de was aan het wegdraaien. Floris kan alleen niet een lege wasmand zien staan of hij zit er al gelijk weer in haha.

Ik had inmiddels een behoorlijk mandje met producten verzameld die ik nog op de foto moest zetten. De afgelopen week pakte ik het mandje erbij en heb ik alles in een paar uurtjes op de foto kunnen zetten. Alleen het swatchen van de nagellak is helaas niet gelukt die dag, want toen begon het alweer te schemeren.

Voor Valentijnsdag wou ik toch nog iets leuks voor mijn moeder kopen. Bij de Action kwam ik allemaal schattige beren spulletjes tegen. Nu weet ik dat mijn moeder beertjes heel erg leuk vind, dus de keus was snel gemaakt met wat ik voor haar kon kopen.

Onze fruitschaal begon weer aardig leeg te raken, dus tijd om weer wat nieuws te kopen. Ik vond het stiekem ook wel erg leuk staan al het oranje en groene fruit samen.

Ik kon niet wachten om de nieuwe nagellak van Catrice te proberen. Ik pakte daarom één van de nieuwe kleurtjes en testte gelijk de Ultra Stay & Shine Top en Base coat uit om te kijken hoe lang die zouden houden.

Bij de AH kwam ik deze Rolo toetjes tegen in de aanbieding. Nu ben ik gek op Rolo, dus was wel benieuwd hoe dit zou smaken. Ze waren erg lekker, maar echt de ultieme Rolo smaak hadden ze na mijn mening niet.

Zo blij met één van de nieuwe kleuren lipstick van Catrice! Ik weet nu al dit een grote favoriet van mij gaat worden.

Niet alleen verraste ik mijn moeder met iets kleins voor Valentijnsdag, maar ze had ook stiekem iets voor mij gekocht. Een mok met een mooie tekst erop en daarin zaten Balisto reepjes, Kinder Bueno en chocoladehartjes, Zo lief en nogmaals bedankt mams!

Dit was alweer mijn afgelopen week. Als ik het zo bij elkaar zie staat er wel schandalig veel ongezond eten op de foto. Ik hoop daarom dat de grote fruitschaal het allemaal een beetje compenseert haha. Van alle producten die ik hier laat zien komen ook zeker nog allemaal reviews van online. Ik kan in ieder geval al wel verklappen dat de nieuwe Ultra Stay & Shine Top en Base coat van Catrice mij heel erg blij hebben gemaakt.

De aankomende week heb ik eigenlijk niet zo heel erg veel op planning staan. Het zal voor mij vooral een rustig weekje worden, omdat ik de week erop hopelijk een heel erg leuk dagje ga hebben. Het is namelijk nog niet 100% zeker dat het door zal gaan, maar ik voor de zekerheid al wel wat energie opsparen om volop van die dag te kunnen genieten.

Ga jij de aankomende week nog iets leuks doen?

Veel Liefs,
Lies