maandag 23 februari 2015

My week in pictures - Week 8

Vandaag beginnen we alweer aan de laatste week van februari, maar natuurlijk is het eerst weer tijd voor een My week in pictures van de afgelopen week. De afgelopen week werd toch iets drukker als ik verwacht had, maar klagen mag ik zeker niet. Het was namelijk wel een erg leuke en gezellige week. Kijk snel verder.

Sinds de afgelopen week hebben mijn moeder en ik er weer lichtelijk een verslaving bij. Ik hoorde namelijk zoveel over de serie The Vampire Diaries dat ik er wel heel erg benieuwd naar was geworden. In een week tijd zitten we inmiddels al op de helft van seizoen 2. Oeps!

Heerlijk genieten van de zelfgemaakte bami en satésaus van mijn moeder.

Van de week kreeg ik deze mysterieuze flesjes met douchegel via de post. Aan de vorm van de flesjes raadde ik eigenlijk gelijk al dat het van Kneipp zou zijn en na het lezen van de brief was dat ook inderdaad zo. Welke geur het is weet ik niet, maar het gaat erom dat ik aangeef welke ik het lekkerste vind ruiken. Al moest ik op één of andere manier bij het lezen van de namen aan Bassie en Adriaan denken haha. 

Hoi, ik ben Floortje! Eindelijk had ik mijn haakwerkje afgekregen en vind het zelf eigenlijk wel goed gelukt. Floortje en nog een aantal van mijn creatieve creaties zullen binnenkort nog voorbij komen.

Ik heb er vrij lang over gedaan om door dit boek heen te komen, maar ik heb hem nu toch eindelijk uit. Inmiddels ben ik alweer begonnen aan een nieuwe boek en dat is het eerste deel van de Divergent serie.

Deze week was ik heel verrast toen ik een mailtje van Petra kreeg dat ik de winactie op haar blog had gewonnen. In het pakketje zat een heel mooi palette namelijk het Make-up Revolution Ultra Blush Palette Sugar & Spice en een aantal hele fijne proefmonsters. Het pakketje zelf vond ik ook zo leuk verpakt!

Afgelopen vrijdag besloten mijn en ik spontaan dat we zaterdag even lekker een middagje de stad in zouden gaan. Het weer was alleen niet zo heel erg lekker, want hier staan we op de bus te wachten in de regen.

We besloten even naar het kaartenwinkeltje te gaan die al voorbij is gekomen in mijn eerste plog In deze winkel kwam ik zo'n grappige kaart tegen waarvan ik denk dat ik hem binnenkort voor de verjaardag van een vriend van ons ga kopen die zich veel te oud begin te voelen haha.

Kent één van jullie dit boekje toevallig ook? Ik kreeg deze als kind en vond het zo leuk om te zien dat die nog steeds verkocht wordt.

 Toen wij thuiskwamen had mijn moeder wel zin in een pizza. We bestelden daarom bij San Remo en ik had zoals altijd de San Remo pizza oftwel een soort van Turks brood met shoarma erin.

Ik kreeg van mijn moeder een cadeautje en ze had hem voor de gein in laten pakken als een verjaardagscadeau. Wat er precies inzit zal morgen op mijn blog te zien zijn in een shoplog.

Onze nieuwe en hele vrolijke wc bril. We zijn stukje bij beetje het huis aan het opknappen en een nieuwe wc bril hoort daar toch ook wel bij als je al jarenlang diezelfde saaie witte bril heb.

Dit was alweer mijn week en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Deze week staat er sowieso een heel erg leuk dagje op de planning. Een nicht van mijn moeder komt namelijk met haar dochters een dagje bij ons in Apeldoorn. We gaan sowieso even met zijn allen gezellig de stad in hier en daarna hier thuis samen eten. 

Staat er voor jou deze week nog iets leuks op de planning?

Veel Liefs,
Lies