dinsdag 24 februari 2015

Shoplog met o.a. Action, Kruidvat & OP=OP

Afgelopen zaterdag besloten mijn moeder en ik spontaan even de stad in te gaan om gezellig overal rond te kijken. Zoals altijd kon ik het niet bij rondkijken houden en kocht ik weer een aantal items. Zo heb ik onder andere even rondgekeken bij de OP=OP winkel en had de Kruidvat hier nu eindelijk de nieuwe Essence producten in de schappen liggen. Kijk snel verder om erachter te komen wat ik allemaal precies gekocht heb.

Xenos
Ik begin maar gelijk met mijn minst interessante en ook wel ongezonde aankopen. Bij de Xenos kocht ik namelijk alleen twee pakjes bamisoep wat ik heerlijk vind om zo af en toe eens tussendoor te eten. Daarnaast kwam ik nog Haribo ringen tegen in verschillende smaken. Ik nam de aardbei en perzik mee.

Prijzen : Bamisoep - €0,49 per pakje // Haribo ringen - €1,25 per zakje

Kruidvat 
Bij Kruidvat was nog steeds van Essence en Catrice de aanbieding dat je het tweede product voor de helft van de prijs kreeg. Van Catrice had ik al wat gekocht en om eerlijk te zijn zag ik niet zo heel erg veel Essence wat ik graag wilde hebben. Ik nam daarom alleen de Lip brush, Powder brush, Quick & easy sponge nail caring oil en de Make me brow eyebrow gel mascara mee. Daarnaast was mijn mondwater bijna op, dus die kocht ik ook maar gelijk.

Prijzen : Lip brush - €1,39 // Powder brush - €2,99 // Caring Oil - €2,99 // Eyebrow gel - €2,59 // Mondwater €1,59

Er waren behoorlijk wat sieraden in de sale bij Kruidvat waarvan ook een aantal ringen. Zelf heb ik eigenlijk heel weinig ringen, dus ik besloot er eens tussen te kijken. Dit waren de twee ringen die ik het mooiste vond. De ring met de verschillende kleuren zijn allemaal losse ringetjes die je ook apart zou kunnen dragen.

Prijs : €1,00 per stuk

Action
Ik zocht bij de action eigenlijk naar gekleurde fijnschrijvers om eens te proberen of dat leuk zou zijn om te gebruiken in de kleurboeken voor volwassenen. Deze hadden ze helaas niet, maar wel gelpennen waarvan ik de glitter en metallic versies meenam. Ook kwam ik Bic stiften en een doos met Da Vinci potloden tegen waar ik benieuwd naar was en graag wou testen.

Prijzen : Gelpennen - €0,99 per setje van 8 // Bic stiften - €1,99 // Da Vinci potloden - €1,99

Ook kocht ik nog bij de Action een aantal blikjes drinken. Het zijn de Fernandes Cherry Bouquet, Maaza Bubbly Passion Fruit en Bubbly Mango. Ook kwam ik erachter dat ik geen neusstrips meer in huis had en daarom nam ik maar een pakje mee.

Prijzen : Blikjes - €0,39 per stuk // Neusstrips €0,99

Deze schattige beertjes die nog over waren van Valentijnsdag kon ik niet weerstaan. Ik nam drie verschillende mee om op mijn slaapkamer neer te zetten.

Prijs : 0,89 cent per stuk

Cardzstore & More
Bij het leuke kaartenwinkeltje hier in Apeldoorn vond ik een aantal kaarten met mooie quotes. Ik nam er in totaal zes mee waarvan ik het wel heel erg leuk vind om ze in een lijstje te stoppen en op mijn slaapkamer neer te hangen. Ik vond het ook zo leuk hoe de kaarten werden verpakt, dus het zakje  waar ze inzaten wou ik er ook even bij opzetten.

Prijs : €1,10 per kaart

OP=OP Voordeelshop
Bij de OP=OP zou ik eigenlijk alleen maar kijken naar haarmaskers, maar uiteindelijk ben ik toch gezwicht voor een aantal make-up producten. Zo kocht ik drie Duo Blushers die ik er prachtig uit vond zien. Daarnaast kwam ik The Fixer Face Spray tegen die mijn nieuwsgierigheid wekte. Het is een spray die je make-up langer laat zitten, je huid hydrateert en voor verfrissing zorgt.

Prijzen : Blushes - per stuk €2,49 en per 3 stuks €7,00 // Fixing Spray - €3,49

Ook liet ik mij weer verleiden door de In The Buff palettes. Ik nam de originele en lightly toasted mee. De originele had ik natuurlijk zelf al, maar wat ik er precies mee ga doen zal met de tijd duidelijk worden. 

Prijs : €7,98 per palette

Gisteren liet ik dit mooie pakje al zien die ik van mijn moeder kreeg en die ze voor de gein had laten inpakken als een verjaardagscadeau. Kijk snel op de foto hieronder om erachter te komen wat er nou precies inzit.

Het W7 in the night palette! Dit was het enige W7 palette die ik nog miste en waarvan ik de kleuren ontzettend mooi vind. Ik vond het daarom ook heel lief dat mijn moeder in de winkel zei dat ik die van haar zou krijgen.

Prijs : €7,98

Als laatste kocht ik de Axe Anarchy for her. Heel wat jaren geleden gebruikte ik bijna dagelijks de Axe deo's voor mannen. De geuren vond ik allemaal zo lekker, dus ik vond het zo leuk dat er nu eens een Axe voor vrouwen kwam. Ik had hem tot nu toe alleen nog steeds niet een keer gekocht. Toen ik hem nu tegenkwam moest ik hem gewoon meenemen en het is echt een hele lekkere geur.

Prijs : €2,49

Dit was alweer alles wat ik afgelopen zaterdag gekocht heb. Het was een hele gezellige dag samen met mijn moeder en vooral ook doordat wij eigenlijk spontaan besloten even ertussenuit te gaan. Aankomende donderdag ga ik samen met mijn moeder, haar nicht + kids shoppen. Die dag ga ik mij wel proberen in te houden. Zaterdag heb ik namelijk al genoeg gekocht en anders komen mijn nieuwe laptop en camera nog later doordat ik veel te weinig spaar. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om  te zien wat ik allemaal gekocht heb.

Veel Liefs,
Lies