zaterdag 16 juni 2012

Essence my skin verzorgende reinigingsdoekjes

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit keer over de Essence My skin verzorgende reinigingsdoekjes. Ik vind reinigingsdoekjes altijd wel makkelijk. Je pakt er gewoon 1 uit en je kan gelijk al je make-up eraf halen. Deze doekjes zijn geschikt voor de zeer gevoelige huid en ogen. Ideaal dus voor mij met mijn gevoelige huid en ogen. Ik ben ze uit gaan proberen in de hoop dat mijn huid en ogen en goed op zouden reageren.

Wat staat er achter op de verpakking :
Een mooie, gereinigde huid in 'no time'. Deze handige reinigingsdoekjes verwijderen effectief vuil en waterproof make-up zonder de huid uit te drogen. De waardevolle, actieve ingrediënten verrijkt met granaatappel en bamboe voorzien de huid van vocht waardoor deze heerlijk zacht en glad aanvoelt. De milde, alcoholvrije lotion is perfect geschikt voor gevoelige ogen.
Ik had zo'n 1,5 week geleden al een kleine verpakking gekocht. Dat was een reisverpakking met 10 kleine doekjes. Die ben ik eerst uit gaan testen voordat ik een grote verpakking zou kopen. Ik heb nu inmiddels de grote verpakking gekocht en dat zal denk ik al gelijk zeggen hoe ik over dit product denk. De doekjes bevallen mij namelijk erg goed. Ze hebben al mijn make-up goed verwijderd en mijn huid voelde erna heel zacht, schoon en gevoed aan. Ook voor mijn ogen hebben ze goed hun werk gedaan. Zoals Essence op de verpakking heeft staan is het ook voor de gevoelige ogen. Ik moet zeggen dat ik van deze doekjes geen roodheid en een branderig gevoel heb gehad rond de ogen. Iets wat ik normaal wel heb met andere reinigingsproducten. Zou ik dan eindelijk na jaren iets gevonden hebben wat wel werkt voor mijn ogen?
De doekjes zijn erg zacht en zijn heel vochtig wat echt ideaal is. De geur moest ik alleen wel even aan wennen. In het begin leek het niet zo'n hele lekkere geur. Naarmate ik het nu vaker heb gebruikt moet ik zeggen dat de geur toch eigenlijk best wel lekker is. Het is een hele zoete, frisse geur. 
Ik ben heel erg tevreden over de verzorgende reinigingsdoekjes. Als mijn huid en ogen er zo goed op blijven reageren dan zal dit product zeker gaan vallen onder mijn vaste producten die ik gebruik.

De prijs is heel goed te doen. Voor €1,69 heb je 25 doekjes.

Hebben jullie deze doekjes al eens gebruikt?

Tot de volgende blog!!

Veel Liefs,
Lies