vrijdag 21 september 2012

Shoplog : Action ....... again!

Shop je niet een beetje teveel bij de Action? Als ik eerlijk ben dan shop ik er inderdaad wel veel te veel. Shame on me! Ik ga er altijd voor 1 ding heen zoals deze keer voor een computer muis. De mijne had het namelijk begeven. Alleen dan kijk ik automatisch weer even rond en kom ik met een gevulde Action tas weer thuis. Ze hebben ook gewoon teveel leuke en betaalbare dingen, dat je er ook nooit uitgekeken raakt. Vandaag heb ik daarom weer een shoplog voor jullie. Nieuwsgierig naar wat er in deze tas zit? Kijk dan snel verder.......


Als eerste natuurlijk de computermuis. Ik vind hem zelf wel heel erg leuk, want hij is lichtroze met grijs. Ook is die draadloos wat ik er handig vind. Ik had alleen wel heel veel geluk, want ik was eerst nog even aan het rondkijken. Me ma kwam eraan lopen en ze vroeg of ik deze zocht. Ze had net de laatste gepakt en hij was ook nog eens in de kleur die ik zocht! Deze muis kost €5,99 en is er in verschillende kleuren.
Chocolade is naast Zuurkool toch echt wel iets waar je mij wakker voor mag maken. Ik kwam van Milka de  Tender cake rolletjes tegen. Zelf kende ik ze nog niet, maar als er ook nog eens de smaak Tiramisu op staat dan moet ik het gewoon proberen. Ook kwam ik nog zakjes tegen met kinderkoekjes en die zijn altijd wel heel erg lekker. En zeg nou zelf, ziet het er ook niet lief uit met de elfjes op de verpakking? Prijzen : Milka Tender €1,74 en de Elfen koekjes €0,75.
Ik heb 1 van de 2 missende setjes stripers gevonden! Voor de 3e keer was bijna alles uitverkocht, dus hoop toch ook nog die laatste te vinden zodat ik ze allemaal heb. Een baboesjka kan ik natuurlijk niet weerstaan, dus ook deze pincet moest mee. Prijzen ; Stripers €1,35 en de pincet €0,69
Niet zo heel erg bijzonder, want dit is een babyshampoo. Al moet ik zeggen dat die wel heel erg lekker ruikt.
Prijs €0,75
Ook heb ik een dag en een nacht creme van Garnier meegenomen die voor de gevoelige huid is. Ik zal verklappen dat dit al de 2e keer is dat ik het gekocht heb bij de Action. Hier komt binnenkort daarom ook zeker nog een review van. Prijs : €1,89 per stuk.
Ik heb zelf nog nooit lipsticks van MAX gebruikt. Ik ben dus wel hel erg benieuwd hoe deze zullen zijn. De eerste 2 heb ik voor mezelf gekocht en de laatste heb ik voor mijn moeder gekocht. Prijs : €0,89 per setje van 2.
En als laatste 3 vesten. Ik vind een vest aanhebben echt heerlijk en daar voel ik me ook vaak het lekkerste in. Deze hebben allemaal een lekker zacht laagje erin zitten en ik heb er al even 1 aan gehad om te passen en ze zitten ook heel lekker warm. Ook hebben ze allemaal een heel leuk patroon in de capuchon zitten. Deze vesten waren €3,99 per stuk!

Hebben jullie onlangs nog wat leuks geshopt?

Veel Liefs,
Lies