woensdag 19 september 2012

Swath : Catrice LE Cucuba Soft Lip Colour

Volgens mij duurt het niet lang meer of de nieuwe Limited Edition van Catrice ligt alweer in de winkel. Toch wou ik deze 2 Soft Lip Colours uit de LE Cucuba jullie niet ontnemen. In een artikel over de Catrice Cucuba producten hebben jullie ze al voorbij zien komen. Toch verdienen ze ook wel een eigen artikel, want het zijn 2 hele mooie kleurtjes. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Er zijn in totaal ook maar 2 Cucuba Soft Lip Colours. Dit zijn de kleuren : C01 - Salsa Cubana en C02 - Be All Smiles. Beide zijn het creamy lipsticks. Zodra je ze aanbrengt lijkt het ook alsof ze smelten op je lippen. Ze voelen daardoor ook heel fijn aan op je lippen.

Swatches:
Hier 2 swatches van de kleuren. De bovenste is  C01 Salsa Cubana  en de onderste is C02 Be All Smiles.
C01 - Salsa Cubana. Dit is een heel mooi koraal kleurtje met glitters erin. Al vind ik hem zelf ook nog wel wat de roze kant opgaan op de lippen.
C02 - Be All Smiles. Dit is een bruin kleurtje met gouden glitters erdoor. Normaal hou ik niet zo van bruine lipstick voor mezelf. Alleen deze vind ik toch wel heel mooi.

Dit waren de 2 Soft Lip Colours van Catrice uit de LE Cucuba. Zelf ben ik er heel tevreden over. 

Prijs : €3,99 per stuk.

Wat vinden jullie van deze 2 Soft Lip Colours?

Veel Liefs,
Lies