maandag 22 oktober 2012

My Nails : Aztec Glitter

Het was alweer veel te lang geleden dat ik een My Nails artikel had gemaakt. Vandaag heb ik daarom eindelijk weer een My Nails. Het is weer een hele simpele look waar ik eigenlijk alleen een basiskleur met een topcoat heb gebruikt. Nieuwsgierig geworden wat ik hiervoor gebruikt heb? Kijk dan snel verder.......

Voor deze nagellook heb ik als basiskleur een lakje van Catrice gebruikt uit de LE UpperWILDside die op dit moment in de winkel ligt. Dit is de kleur C01 Be Aztec! Daar overheen heb ik een Top Coat van de Hema gebruikt die al maanden geduldig in mijn stash stond te wachten tot ik hem ook eindelijk eens zou gebruiken. Dit is het Hema 08 lakje. 

Ik wist zelf niet of deze combi leuk zou zijn. Het Be Aztec lakje heeft namelijk al een gouden gloed erin zitten, dus was bang dat het met dee topcoat toch een beetje te zou worden. Gelukkig was dat niet het geval en vind ik deze look eigenlijk wel heel erg mooi.

Wat vinden jullie van deze nagellook?

Veel Liefs,
Lies