zondag 21 oktober 2012

Wist je dat? 10 willekeurige feiten over mij

Zelf vind ik het altijd heel erg leuk om een beetje te weten wie er achter een blog zit. Daarom vind ik het ook altijd leuk als mijn bezoekers mij ook iets beter leren kennen. Vandaag heb ik daarom een paar willekeurige feiten over mezelf. Het zullen zowel leuke als misschien minder leuke feiten zijn, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vinden om te lezen. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.


Wist je dat.......


#1 
....... op school Duits mijn slechtste vak was? Als ik er een 4 of 5 voor haalde, dan was dat heel hoog voor mijn doen. Het enige waar ik mijn cijfer mee omhoog haalde was een tekst voorlezen, want mijn uitspraak was schijnbaar wel goed. Tot op de dag van vandaag is de Duitse taal ook nog 1 groot mysterie voor mij haha.

#2
....... ik heel veel heb willen worden later en dat 1 van die dingen ICTer was? Ik vind het geweldig om met computers bezig te zijn. Toch is een opleiding in die richting er nooit van gekomen, maar gelukkig heb ik wel een hele lieve oom waar ik heel veel van geleerd heb als het om computers gaat en waar ik nog steeds heel veel van leer.

#3
....... ik eigenlijk best wel klein ben en dat de schooldokter zelfs nog over groeihormonen heeft gesproken? Ik kon namelijk de lengte van mijn Oma (1.50) of de lengte van mijn Moeder (1.60) krijgen. Groeihormonen zag ik niet zitten, dus ik heb gehoopt op de lengte van mijn Moeder. Dit is ook gelukt, want ik ben precies 1.60 haha.

#4
....... wij jarenlang jongens hebben opgevangen uit het internaat? Wij deden dat als crisis of gast gezin. Dat hield in dat we of jongeren een leuke vakantie of weekend gaven door ze op te vangen in die tijd of in het geval van crisis dat we jongeren opvingen die per direct ergens geplaatst moesten worden. Dit kon soms een paar dagen zijn, maar ook een paar maanden.

#5
....... ik enigskind ben? Hierdoor vond ik het opvangen van de jongeren helemaal geweldig. Ik had ineens zoveel broers en broertjes, want we zaten toch al bijna aan de 30 jongens die we door de jaren heen hebben opgevangen. 

#6
....... ik op mijn 15e/16e mijn gezicht verbrand heb aan frituurvet? Hoe dit is gebeurd is, is een beetje een lang verhaal om in dit artikel te zetten, maar ik mag heel blij zijn dat ik er zo vanaf ben gekomen. Het enige wat ik eraan overgehouden heb is dat ik een zeer gevoelige gezichtshuid heb gekregen en ook niet te vaak oogmake-up kan gebruiken.

#7
....... ik gek ben op katten? Ik had vroeger zelfs schriften waar ik alles wat maar met katten te maken had inplakte. Stickers, wenskaarten, uitgeknipte plaatjes van katten en zelfs foldertjes van de dierenarts nam ik mee als er een kat opstond die ik kon uitknippen en in mijn schriftje kon plakken.

#8
....... ik 's avonds een behoorlijke control freak ben? Ik moet echt alles controleren voordat ik ga slapen. Denk hierbij aan de ramen, deuren, stekkers in het stopcontact en sigaretten in de asbak. Echt alles wordt gecontroleerd. Hier probeer ik wel aan te werken hoor, want ik irriteer me er zelf aan dat ik dat doe haha.

#9
....... ik nog nooit echt in het buitenland ben geweest? Ik ben dus ook nog nooit op vakantie geweest. Toch wil ik nog wel heel veel van de wereld zien, want er is gewoon zoveel moois te zien buiten Nederland.

#10
....... ik altijd erge heimwee heb gehad? Ergens logeren of weggaan dat vond ik een ramp. Op dit moment vind ik het nog steeds geen pretje, want het liefste slaap ik gewoon 's avonds lekker in mijn eigen bed.

Dit waren 10 willekeurige feiten over mij. Mocht je nog vragen hebben over wat je hier gelezen hebt of heb je andere vragen aan mij. Laat het achter in de comments en ik zal er zeker op antwoorden. Of dat in de comments zelf is of misschien in een apart artikel dat weet ik nog niet, maar jullie krijgen zeker een antwoord.

Ook ben ik heel benieuwd of jullie het leuk vinden om dit soort artikelen te lezen en of jullie het misschien vaker voorbij willen zien komen.

Veel Liefs,
Lies