dinsdag 23 oktober 2012

Review : Kruidvat Fruit & Gloss Lippenbalsem

In mijn laatste shoplog zagen jullie deze lipbalsems al voorbij komen. Het zijn de Fruit & Gloss Lippenbalsems van de Kruidvat. Ik heb ze meegenomen omdat ik toch wel heel nieuwsgierig was naar het gloss effect, de geur/smaak van deze balsem en natuurlijk de werking. Ik ben ze gaan testen en vandaag heb ik een review voor jullie. Benieuwd naar wat ik van deze lippenbalsems vind? Lees dan snel verder.......

Wat zegt Kruidvat over deze lippenbalsems :
Kruidvat lippenbalsem Fruit & Gloss heeft de verleidelijke exotische/tropische fruitsmaak van Noni en Lychee/Tropisch fruit en passievrucht en geeft de lippen een sprankelende roze glans. Verrijkt met druivenpit en maracujaolie die de gevoelige huid van de lippen helpen hydrateren en soepel te houden. Droge, schrale en ruwe lippen voelen daardoor weer heerlijk zacht aan. Met UVA/UVB filter.

Allereerst de verpakkingen vind ik zelf niet heel erg bijzonder, maar lelijk zijn ze ook zeker niet met het roze kleurtje. De kleuren van de verpakking laten ook gelijk zien welke kleur gloss je kan verwachten. Dit vind ik zelf wel heel handig en leuk gedaan.


Tropisch fruit en Passievrucht is een donkerroze lippenbalsem met wat glitters erin. De glitters zal je niet op je lippen voelen waar ik erg blij om ben. De geur vind ik ook zeker wel lekker alleen of ik het echt tropisch fruit met passievrucht vind dat niet. Ik zou de geur eerder omschrijven als dat van een zakje Haribo beertjes, want dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik aan deze lippenbalsem rook. De smaak vind ik niet zo lekker, want je proeft  totaal geen vruchtensmaak.

Noni en Lychee is een lichtroze lippenbalsem met ook hier en daar wat glitters, maar niet zoveel als de vorige die jullie gezien hebben. De geur van deze vind ik om eerlijk te zijn niet zo lekker. Alleen bij deze ruik ik wel de Lychee erbovenuit, maar ook weer met een apart geurtje erdoor waardoor ik hem niet lekker vind. Mijn moeder vind deze daarentegen weer lekkerder ruiken dan de vorige. Het is dus maar net waar je van houdt haha. Ook bij deze vind ik de smaak niet lekker, want ook hier zit geen vruchtensmaak aan.

Zoals jullie zien komt er wel een beetje kleur af van beide lippenbalsems, maar op de lippen zie je hier eigenlijk weinig tot niks van. Vandaar dat ik ook geen foto heb waar ik het op de lippen heb, want op de foto's was het totaal niet te zien. De bovenste is de Tropisch fruit en Passievrucht en de onderste Noni en Lychee. 

Dan het belangrijkste doen ze goed hun werk?
Ja dat doen ze zeker! Zodra ik beide lippenbalsems aanbracht voelde mijn lippen al gelijk weer zacht, soepel en gehydrateerd aan. Het hydraterende gevoel blijft ook erg lang aanhouden waardoor het niet nodig is om de hele dag door te smeren. Ook het gloss effect geeft die wel, maar heel subtiel en is het meer glans dan kleur wat je zal zien. 

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de lipbalsems. Alleen wat ik wel een echt minpunt vind is de smaak. Die is gewoon echt niet lekker. Al is dat voor mij denk ik wel beter, want als er een lekkere smaak aan had gezeten dan zou ik de hele dag door langs mijn lippen likken en dat is niet bepaald goed voor je lippen haha.

Prijs : €1,55 per stuk

Heb jij al 1 van deze Fruit & Gloss lippenbalsems geprobeerd? En wat is jou favoriete lippenbalsem?

Veel Liefs,
Lies