woensdag 21 november 2012

Onze nieuwe "aanwinst" voor in de keuken

Zo'n 2 weken gelden was al op mijn Twitter te lezen dat ik een mailtje had ontvangen waar ik best wel van geschrokken was, maar dat het binnenkort duidelijk zou worden wat ik daarmee bedoelde. Vandaag was het zover dat de postbode aan mijn deur stond met een behoorlijk grote doos. Benieuwd wat erin zit? Kijk dan snel verder.......

Misschien dat sommige nog mijn artikel herinneren over 1 van de 3000 Senseo Lungo pakketten die ik had gewonnen om de nieuwe koffie te testen. Daar zat een papiertje bij of je ook je mening over de koffie wou geven op hun site. Tuurlijk wou ik dat wel doen als dank voor het koffiepakket. Alleen werden daar ook nog eens 10 prijzen weggeven. Toen ik 2 weken geleden een mailtje kreeg met als titel Gefeliciteerd! Je hebt een SENSEO Twist gewonnen schrok ik wel‏. Mijn eerst reactie was ook van nee dat kan niet dat zal wel weer zo'n reclame mail zijn, maar nee ik had hem toch echt gewonnen.
Ik ben er echt zo ontzettend blij mee en klinkt misschien wel gek maar kreeg er ook wel een brok van in mijn keel van blijdschap. Onze oude Senseo begon steeds slechter te worden, niet dat die schuld had hij is namelijk al heel wat jaren oud en we hebben hem ook 2e hands moeten kopen toendertijd. Me ma en ik waren daarom met hele kleine beetjes aan het sparen voor een andere en we hoopten maar dat deze het tot die tijd nog zou blijven doen. Nu kunnen we dat geld ineens ergens anders aan besteden. We gaan nu in ieder geval iets voor elkaar halen met Kerst en ik zal iets gaan gebruiken voor mijn verjaardag in Januari.

Hier de Senseo even uit de doos. Ik mocht uit 3 varianten kiezen en ik heb gekozen voor de zwart/witte met fuchsia. Vooral het fuchsia kleurtje vond ik wel lekker fris staan.


Aan de zijkant heeft deze Senseo tiptoetsen wat ik heel leuk vind, maar waar ik denk ik ook enorm aan moet wennen. Wij hebben altijd een Senseo gehad met de drukknoppen aan de voorkant.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Alleen heb ik hem nog niet getest daarvoor kwam die net iets te laat op een tijdstip dat wij nooit meer koffie drinken. Morgenvroeg zal die daarom voor het eerst zijn werk mogen doen en ben heel benieuwd hoe de koffie gaat smaken.

Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien ook al is het toch een heel ander soort artikel, maar omdat ik er zo blij me ben wou ik het toch graag met jullie delen. 

Drinken jullie wel eens koffie? Zo ja, wat is jullie favoriete koffiesmaak?

Veel Liefs,
Lies