woensdag 28 november 2012

My Nails : Blue Christmas

I'll have a blue christmas without you.... nee hoor ik zal het jullie niet aandoen om een liedje te gaan zingen, want zo vrolijk is dit liedje niet van Elvis Presley en mijn zangkunsten zullen jullie al helemaal niet vrolijk van worden haha. Toch moest ik daar wel gelijk aan denken toen ik een  naam bedacht voor mijn nagellook. Zoals ik gisteren vertelde ben ik al volop met de Kerst bezig en ja ook de nagellook hoort daarbij. Ik had er een paar gemaakt, maar dit was tot nu toe de enige die ik wel heel leuk vond en daarom graag met jullie wil delen. Nieuwsgierig wat ik voor deze nagellook gebruikt heb? Kijk dan snel verder.......


Als basiskleur heb ik gekozen voor het donkerblauwe Catrice - 04 Be Indiglow! lakje uit de LE Bohemia. Ik wou niet al mijn nagels dezelfde kleur hebben en daarom heb ik mijn ringvinger een goud kleurtje gegeven. Dit is het Essence - 03 A piece of forever lakje uit de LE Twilight Breaking Dawn part 2. Toch was het nog niet helemaal naar mijn zin, want ik miste eigenlijk nog wat glitters die het toch net iets meer feestelijker zouden maken. Over het donkerblauwe kleurtje heb ik daarom Essence - 121 Gold Fever aangebracht. Hiermee past mijn ringvinger ook net iets beter bij de rest van de nagels, omdat dit lakje gouden en rode glitters bevat. 

Wat vinden jullie van mijn eerste kerst nagellook van dit jaar? En ik ben ook wel benieuwd welk kleurtje vind jij heel erg mooi om met de kerst te dragen?

Veel Liefs,
Lies