donderdag 29 november 2012

Winterklaar met oortjes!

Ik heb ze gevonden! Mutsen met (beren)oortjes en ook nog eens voor een hele leuke prijs, want ik heb ze namelijk bij de Action gekocht. Daarnaast kocht ik ook nog 2 paar handschoenen, want die heb ik toch ook wel echt nodig met het koude weer op de fiets. Nieuwsgierig naar mijn mutsen en handschoenen? Kijk dan snel verder.......

Ik waarschuw wel alvast dat de foto's echt alles behalve goed zijn. Toen ik thuiskwam was het al donker buiten. Ik wou alleen zo graag mijn oortjesmutsen met jullie delen dat ik toch een poging heb gedaan om er een beetje duidelijke foto's van te maken. Ook zag ik dat ik er behoorlijk brak uitzie, maar hey het gaat natuurlijk om de mutsen!
Ik heb 2 mutsen meegenomen waarvan de ene bruin is en de anders zwart. Ik heb nog gekeken of er andere kleuren waren, maar nee dit waren de enige 2 kleuren die ik zag liggen.

Ik kon verder geen maat ontdekken op de 2 mutsen, dus ik neem aan dat ze gewoon een one size fits all zijn.   Mij zitten ze gelukkig perfect, maar dat had ik in de winkel al even gekeken.

De prijs was een verrassing, want op het kaartje in de winkel stond dat de mutsen €1,09 per stuk waren. Alleen toen ik thuis kwam en op de bon keek bleek er maar €0,99 te zijn gescanned. Een heel leuk budget prijsje dus voor een muts.

En hier dan ook nog even een foto van mijn 2 paar handschoenen. Ze zijn beide eigenlijk heel simpel, maar door de kleur passen ze toch ook weer bij mijn bruine oortjesmuts. Het linkerpaar is een maat s/m en deze is aan de binnenkant gevoerd met een stofje wat een beetje op vilt lijkt. Het rechter paar is een one size fits all en deze zijn ook heerlijk zacht zowel aan de buiten als binnenkant.

De prijs van het linkerpaar was €1,79 en het rechterpaar was €0,85

Ik kan in ieder geval weer iets warmer de fiets opgaan en dat voor nog geen 5 euro en dan heb je ook nog eens 2 setjes.  Ze hadden nog veel meer leuke mutsen en handschoenen, maar van ieder 2 stuks zal ik de winter wel mee doorkomen.

Wat vinden jullie van de oortjes mutsen van de Action?

Veel Liefs,
Lies