zondag 2 december 2012

MAX Lipstick Peach & Hot Pink

Een tijdje geleden zag ik de lipsticks van MAX van de Action weer liggen en wou ze toch wel eens uitproberen. Ik kocht een aantal setjes in de hoop dat ik weer eens een leuke budget topper zou hebben gevonden. Vandaag laat ik daarom het eerste setje zien die ik gekocht heb met een mooie peach en roze kleur. Nieuwsgierig of het echt budget toppers zijn? Kijk dan snel verder.......


De verpakking is eigenlijk vrij simpel net zoals de lipsticks zelfs, maar echt cheap ogen ze ook weer niet vind ik zelf. Zodra je ze vast houdt merk je het wel dat ze goedkoper zijn, want ze zijn wel van dun en licht plastic gemaakt.

De 2 kleuren die ik meegenomen heb zijn links DLC-102 Peach en rechts DLC-104 Hot Pink. Zelf ben ik vooral gek op peach/koraal kleurtjes, maar ik moet zeggen dat de roze lipstick ook wel heel mooi is en dat maakt het voor mij een heel leuk setje.


Wat er op de achterkant van de verpakking staat vind ik wel goed klinken, maar het makkelijk aanbrengen en de perfecte dekking ben ik het niet helemaal mee eens. In het begin vind ik hem namelijk niet zo fijn aanbrengen en komt er ook nog weinig kleur vanaf. Dit is gelukkig alleen in het begin en zal die na zo'n 2 keer gebruiken wel makkelijk aanbrengen en komt er ook meer kleur vanaf. Helaas zal je alleen alsnog de kleur wel moeten opbouwen.

De bovenste foto is in gewoon daglicht genomen en de onderste in zonlicht. Beide kleurtjes vind ik er wel heel mooi uitzien op de swatch foto's.

DLC-102 peach
Dit is eigenlijk precies een kleurtje waar ik heel erg van hou. Het is een licht koraal kleurtje die als je hem op zou bouwen toch wat feller zal worden net zoals op de swatch te zien is, maar ik vond hem op deze manier toch net iets mooier.

DLC-104 Hot Pink
Ook dit is weer een kleurtje die bij 1 laagje net dat roze tintje aan je lippen geeft, maar ga je hem opbouwen krijg je het felle kleurtje die op de swatch te zien.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over deze lipstick en zeker omdat die heel erg budget is. Het enige minpuntje vind ik toch wel dat die na zo'n 2 keer gebruiken pas echt fijn is zowel qua aanbrengen als de kleur. Voor de rest voelt deze lipstick prima aan op je lippen en blijft die toch wel redelijk lang zitten. 

Er zijn verschillende setjes te koop zo heb je bijvoorbeeld ook setjes met bruine en rode tinten lipstick. Zelf heb ik ook nog andere setjes gekocht waarvan jullie zeer zeker met de tijd ook nog swatches van kunnen verwachten. Voor deze lipstick betaal je €0,89 per setje van 2.

Hebben jullie al eens de MAX lipstick van de Action gebruikt? Zo ja, wat vind jij ervan?

Veel Liefs,
Lies