zaterdag 16 februari 2013

6 televisieprogramma tips

Ik heb best veel favoriete programma's en het wisselt ook wel regelmatig met wat ik kijk. Het leek mij daarom leuk om een paar van deze programma's met jullie te delen die ik wel de moeite waard vind om te kijken. Ook zit er een serie tussen die nu nog niet op televisie is, maar wel snel zal komen. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......



Obese
Obese volg ik elk seizoen van. Ik vind het gewoon zo mooi om te zien hoe deze mensen vechten tegen hun kilo's en vooral ook omdat ik zelf weet hoe moeilijk dit is. Zelf zat ik namelijk ook aan een BMI van bijna 35 toen ik begon met afvallen.

Elke zondag om 20:00 op RTL4

The Graham Norton Show
The Graham Norton Show vind ik gewoon zo grappig, dus als je wilt lachen zou ik het zeker aanraden dit programma een keer te kijken. Hierboven tot nu toe mijn favoriete aflevering met Will.i.am. 

Elke vrijdag en zaterdag om 22:15 op Comedy Central

  Dog The Bounty Hunter 
Misschien niet een serie wat iedereen leuk zal vinden, maar ik vind het geweldig. Deze serie draait om premiejagers wat inhoud dat ze mensen opsporen die gezocht worden door de politie om ze vervolgens te overhandigen aan de politie en de premie daarvoor te innen. 

Elke zaterdag om 15:00 op RTL 7 

Divorce
Gaat over 3 koppels die in een scheiding liggen waarvan de 3 mannen zijn gaan samenwonen in een villa. Ik ben zelf nooit zo van deze series, maar deze vind ik toch wel erg leuk.

Elke Zondag om 21:30 op RTL4

Operation Repo
Iets soortgelijks als Dog the bounty hunter is dit Operation Repo. Hierin leggen ze beslag op eigendommen die niet betaald zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan geleasde auto's die al maanden niet betaald zijn die ze dan op gaan halen om vervolgens weer terug naar de eigenaar te brengen. Deze serie is gebaseerd op verhalen die zij zelf tijdens hun werk meemaken.

Elke zaterdag om 15:30 op RTL7

Beauty & The Beast
De serie Beauty & the beast is denk ik wel een verhaal die iedereen wel kent. Hij draait op dit moment nog niet, maar vanaf 27 Februari zal die hier wel op televisie komen. Er is hier al eerder een serie van verschenen die van 1987 tot 1990 op tv was, maar nu is die in een nieuwer en moderner jasje gestoken. De oude serie hebben wij op dvd en die is al erg mooi, dus ik ben heel benieuwd hoe deze zal zijn.

Deze serie is te zien vanaf 27 Februari elke woensdag om 21:25 te zien op Net5

Kijk jij wel eens series? Zo ja, wat is jou favoriete serie?

Veel Liefs,