vrijdag 15 februari 2013

Catrice LE Neo Geisha nagellakken

Begin deze week kwam ik de nieuwe LE Neo Geisha tegen van Catrice en dan kan ik het niet laten om er even tussen te kijken. Er zaten hele mooie producten tussen, maar ik ben toch voor 4 nagellakjes gegaan. De kleurtjes zijn stuk voor stuk erg mooi. Kijken jullie met mij mee?

 De kleuren nagellak die in deze LE zitten zijn :

01 - Discreet Artist
02 - Picked Cherry Blossoms
03 - Madam Butterfly
04 - Dance In Gion
05 - Planet Tokyo

Zelf heb ik de laatste 4 kleurtjes meegenomen. Waarom 01 - Discreet Artist niet heb meegenomen is omdat dit toch wel een hele lichte kleur is die tegen wit aan zit. Persoonlijk houd ik niet van deze kleurtjes, maar de andere 4 stolen wel gelijk mijn hart. De doppen van deze LE nagellakken vind ik ook wel erg mooi, want hier zit een bloemetjespatroon op.

Swatches :
02 Picked Cherry Blossoms - is een fel, maar ook zeker een lief roze kleurtje. In deze kleur zitten ook donkerroze glitters. Deze zijn helaas niet op de foto te zien, maar met het juiste licht geeft het een heel mooi effect op je nagels. Ik heb hier 2 lagen aangebracht. 

03 Madam Butterfly - Ik heb eigenlijk niet zoveel rode lakjes in mijn stash, dus dit kleurtje is een mooie aanvulling. Het is een redelijk donkerrode kleur als je hem in het potje ziet alleen zodra je hem op hebt oogt die toch iets feller. Hier heb ik 2 lagen aangebracht.

04 Dance In Gion - Dit kleurtje komt helaas toch wat anders over op de foto als dat die is. Hij is in het echt toch net wat feller en je ziet de metallic finish ook wat beter. Toch geeft het wel een idee hoe mooi het lakje is. Al ben ik misschien wat bevooroordeeld omdat ik gek ben op paarse en lila nagellak. Ook hier heb ik weer 2 laagjes aangebracht.

05 Planet Tokyo - Dit is een heel mooie groene kleur waar ik toch ook gelijk wel verliefd op ben geworden. Op de foto lijkt die de pastel kant op te gaan, maar in het echt vind ik hem toch iets donkerder. Bij deze heb ik ook weer 2 lagen aangebracht.

De prijs van deze nagellakjes is €2,69 per stuk.

Wat vinden jullie van de kleuren uit de Neo Geisha LE van Catrice? En heb jij al wat uit deze LE gekocht?

Veel Liefs,
Lies