zondag 17 februari 2013

MAX blush - 035 Pink

Al even lag deze mooie blush in mijn stash te verstoffen omdat ik hem stiekem vergeten was. Van de week kwam ik hem weer tegen en nu was het toch echt tijd om hem eens uit te testen, want zeg nu eerlijk het kleurtje is toch erg mooi? Vandaag heb ik een review voor jullie van deze roze schoonheid. Kijk snel verder.......


Er zijn verschillende kleuren van de MAX blush verkrijgbaar. Zelf ben ik gek op roze blushes, dus ik nam de 035 - Pink blush mee.

De verpakking zelf lijkt wel heel erg op die van MAC met het zwarte doosje. Dit vind ik zelf wel erg mooi, want het heeft zo toch een strakke uitstraling.

Zodra je de blush uit de verpakking haalt vind ik hem toch iets minder mooi ogen. Hij is namelijk van doorzichtig plastic en bovenop zit een spiegelrandje die best snel beschadigd raakt.

Deze blush bevat 2 lagen waarbij bovenin het mooie roze blush kleurtje zit. Als je deze optilt zal je een spiegeltje en sponsje vinden. Het sponsje ben ik zelf geen fan van, dus die zal ongebruikt in de verpakking blijven zitten. Het spiegeltje daarentegen vind ik wel erg leuk gedaan.

De kleur is denk ik het best te omschrijven als een oudroze kleur die hele mooie shimmers bevat. Ik snap daarom ook gelijk waarom er ook highlighter op de verpakking staat. De kleur is heel erg gepigmenteerd, dus als je deze aanbrengt zal je maar heel weinig product aan je kwast moeten doen. Ik bracht zelf de eerste keer namelijk teveel aan en daar zat ik met mijn knalroze wangen. Ik kon het toen nog wel blenden met wat gezichtspoeder, maar dat ging wel vrij moeizaam.

Hier heb ik de blush op mijn wangen aangebracht en ik vind het kleurtje wel erg mooi. Als je goed kijkt zie je ook het highlighter effect erin. 

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over deze blush en vooral voor de prijs. Hij brengt ook erg fijn aan met een blush kwast. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dan toch wel doordat de pigmentatie zo hoog is dat je snel teveel aanbrengt en dit heel moeilijk weer bij te werken is.  


De prijs van de MAX blush is €0,99 een erg leuk prijsje voor een mooie blush en is te koop bij de Action.


Mochten jullie je afvragen welk product ik op mijn lippen heb of welke mascara ik heb gebruikt op de laatste foto, dan zal ik jullie nu toch nog even moeten teleurstellen of kunnen jullie misschien al 1 van de 2 producten raden? haha. Over deze producten komt namelijk nog een apart artikel.

Hebben jullie al eens een Blush van MAX geprobeerd en wat vond jij er van?

Veel Liefs,
Lies