zaterdag 2 februari 2013

Random Favorites - Januari

Het leek mij wel leuk om weer een nieuw artikel te maken die ik elke maand wil laten terugkomen. Dit is het My Random Favorite Things artikel geworden. In dit artikel laat ik jullie gewoon een aantal willekeurige dingen zien van die maand die ik misschien leuk vond om te doen, fijne producten die ik ontdekt heb of misschien wel eten wat ik heel erg lekker vond. Nieuwsgierig naar mijn favorieten van Januari? Lees dan snel verder.......

Mijn favoriete kleurtjes nagellak van deze maand. Deze maand heb ik heel veel Catrice nagellak opgehad en dan vooral deze 6 kleurtjes die jullie op de foto zien. Helaas gaan 5 van deze lakjes eruit, maar van 3 lakjes heb ik al sowieso een back-up gekocht haha.

Jep ik heb het lezen echt weer herontdekt. Ik hield sowieso al wel erg van lezen, maar de laatste maanden maakte ik er niet echt tijd meer voor. Nu ik mijn slaapritme aan het aanpakken ben ga ik voor het slapen een stuk in een boek lezen. Het linkerboek Schuld had ik al eens gelezen een hele tijd geleden en vond het wel leuk hem een 2e keer te lezen totdat ik Twilight binnen kreeg en daar nu in begonnen ben.


Lätta lekker luchtig is echt zo lekker op brood! Als je het nog niet gehad hebt zou ik het zeker eens proberen. Ik vind het vooral erg lekker met aardbeien-guave jam of pure hagelslag. Ja ik weet dat dat laatste niet echt verstandig is als je probeert af te vallen. Shame on me!


Ook het haken heb ik deze maand weer ontdekt en vind het zo heerlijk ontspannend. Tenzij je de tel kwijtraakt dan is het wat minder ontspannend haha. Ik ben hier bezig met een pinguïn met een sjaaltje waar ik inmiddels al verder mee ben dan op de foto. Voor diegene die erom vroegen in de comments zal ik zeker binnenkort wat creaties voorbij laten komen en vind het ook heel leuk dat jullie dat vroegen. Dit zal alleen wel even duren, want er gaat behoorlijk wat tijd inzitten voordat ik een paar dingetjes af zal hebben.


Handcrème met honing, love it! Ik gebruik deze nu ruim een week en hij ruikt gewoon zo lekker. Hier kunnen jullie binnenkort ook nog zeker een artikel van verwachten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om gewoon wat random favorites te zien van de maand januari. Dit keer waren het 5 favorites, maar ik denk dat dit gaat verschillen per maand hoeveel het er precies zijn. Laat het mij vooral weten in de comments of jullie het leuk zouden vinden als ik dit artikel elke maand terug laat komen!

Veel Liefs,
Lies