maandag 4 februari 2013

Indigo Nagellak

Al een tijdje zijn er geen nagellak swatches op mijn blog online gekomen en ik had juist zoveel kleurtjes die ik graag met jullie wou delen. Mijn nagels zijn de laatste tijd gewoon een ramp geweest. Ze scheurde achter elkaar in en brokkelde af. Ze zijn nu nog steeds behoorlijk kort, maar gelukkig wel weer wat aangesterkt. Daarom kan ik vandaag eindelijk weer een swatch aan jullie laten zien van 3 leuke budget lakjes van Indigo. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......

Helaas hebben deze lakjes alleen een naam en geen nummer en van links naar rechts zijn dit de nummers : 133, 137 en 143. De potjes zijn eigenlijk vrij simpel met alleen een donkerblauwe dop en opschrift. Toch vind ik ze er nog best leuk uitzien voor een budget merk. Het kwastje kan ik eigenlijk niet meer over zeggen dan dat het echt een standaard nagellak kwastje is. Het lakken gaat wel redelijk goed ermee, maar verwacht er geen wonderen van.
De eerste 2 hebben een beetje een parelmoer finish en bevatten hele mooie shimmers in allerlei kleurtjes. De laatste vind ik toch iets meer de metallic kant opgaan, maar ook deze bevat weer mooie shimmers. De substantie is iets dunner dan ik gewend ben, maar het heeft mij niet gehinderd bij het lakken.

Swatches :
133 - Dit is een lakje wat op het eerste gezicht wit lijkt. Als je hem in het licht gaat houden zie je dat er een mooie roze parelmoer glans doorheen zit en pastelkleurige shimmers. Deze dekte na 3 laagjes.
137 - Een lief zalmroze kleurtje die ook weer vol zit met pastelkleurige shimmers. Dit lakje dekt ook na 3 laagjes.
143 - Dit is het felste kleurtje die erbij zit. Het is een paars/roze kleur die ik wel erg mooi vind. Dit lakje bevat hele mooie zilveren shimmers. Ook deze dekte weer na 3 laagjes.
Voor de prijs van deze lakjes ben ik er wel zeer tevreden over. De kleurtjes zijn misschien niet zo heel spectaculair, maar toch hebben ze wel iets wat ik mooi vind. Zou ik meer kleurtjes van dit merk tegenkomen neem ik ze ook zeker nog mee.

Nu weet ik helaas niet meer de precieze prijs, maar ik weet dat ze iets door de 60 cent waren en ik dacht dat dit €0,63 cent was. Dit weet ik alleen niet zeker meer, maar duurder waren ze in ieder geval niet en ze komen van de Big Bazar. 

Hebben jullie wel eens lakjes of andere make-up gebruikt van het merk Indigo?

Veel Liefs,
Lies