maandag 18 februari 2013

My Nails : Toxic Berries

Vandaag heb ik weer een My Nails voor jullie. Het was al een tijdje geleden dat ik foto's had gemaakt van hoe mijn nagels er op dat moment uitzien. Voor deze look besloot ik een lila/paars lakje te combineren met gifgroen. Benieuwd wat ik hiervoor gebruikt heb? Kijk dan snel verder.......

De eerste 2 foto's heb ik gemaakt zonder flits waardoor ze jammer genoeg niet helemaal duidelijk werden. De laatste foto is met flits genomen en hier zie je ook goed hoeveel glitters deze nagellook bevat. Ik ben nu eenmaal gek op glitters!
Op alle vingers behalve mijn pink bracht ik 2 laagjes aan van het Catrice lakje 420 Dirty Berry wat een mooie paars/lila kleur heeft met kleine holografische glitters. Om het toch weer iets speciaals mee te geven heb ik op mijn pink 2 laagjes van het Catrice lakje 810 ACid/DC aangebracht. Ook op de nagel van mijn pink wou ik het holografische terug laten komen en hiervoor gebruikte ik 1 laagje van de Essence Special effect topper 04 Hello Holo.

Helaas zijn al deze kleuren eruit gegaan bij de wisseling van het assortiment van Essence en Catrice, maar misschien als je geluk hebt dat ze nog wel ergens te vinden zijn in de restanten van het vorige assortiment.

Veel Liefs,
Lies