dinsdag 19 februari 2013

Tag : All About Me

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie en dit keer is het de All About Me tag. Hierin ga ik 23 vragen over mezelf beantwoorden. Zoals ben ik ooit in het buitenland geweest of heb ik al namen voor mijn kinderen bedacht. Je leest de antwoorden in deze tag die ik weer erg leuk vond om in te vullen en ik hoop natuurlijk dat jullie hem net zo leuk vinden om te lezen. Kijk snel verder.......


1. Heb je een tweede naam?
Ik heb zeker een tweede naam. Mijn volledige doopnaam is Elizabetha Maria. Ik ben daarmee ook vernoemd naar mijn oma, maar we hebben wel 1 klein verschil bij mijn oma schrijf je Elisabetha Maria.

2. Wat is je favoriete vak op school?
Ik had op school wel meerdere favoriete vakken. Zo vond ik op de basisschool rekenen en knutselen altijd erg leuk en op de middelbare school wiskunde en engels.

3. Wat is je favoriete drank?
Ik vind drank eigenlijk altijd klinken als alcohol of ben ik nu heel gek? haha. Ik drink in ieder geval al zeker 7 jaar geen alcohol meer op 1 slokje champagne na met oud en nieuw. Al zullen ze hier toch wel bedoelen wat mijn favoriete drinken is en dat is dan absoluut chocolademelk.

4. Wat is je favoriete lied op dit moment?
Op dit moment luister ik heel veel naar Taylor Swift - Back to December. Mocht je dit liedje niet kennen zou ik het zeker aanraden hem eens te luisteren in het filmpje hieronder. Hij is echt zo mooi en ook zeker de tekst ervan.

5. Hoe gaan jouw kinderen heten? 
Ik heb daar eigenlijk nog nooit echt over nagedacht. Ook al ben ik nu 26 dan ben ik daar op dit moment niet echt mee bezig. Al heb ik eerder altijd gezegd dat ik heel jong moeder wou worden. Nu ben ik blij dat ik toch gewacht heb en sowieso zal ik eerst de juiste jongen daarvoor tegen moeten komen en die ben ik de afgelopen 6 jaar helaas nog niet tegengekomen. 

6. Doe je aan een sport? 
Ik had een heel mooi voornemen om weer meer te gaan sporten, maar zoveel als ik van plan was heb ik jammer genoeg nog niet gedaan. Ik doe wel af en toe Zumba en ik fiets ook erg veel.

7. Favoriete boek? 
Op dit moment is dat natuurlijk de Twilight boekenserie waar ik elke avond trouw weer een stuk in lees en hem dan met moeite aan de kant kan leggen. Ook vind ik Afscheidsbrief een heel mooi boek en die is geschreven door Bobje Goudsmit. 

8. Favoriete kleur(en)? 
Mijn lievelingskleuren wisselen heel erg. Ik denk dat ik meer iemand ben die de kleuren aanpast op haar stemming. 

9. Lievelingsdier(en)? 
Ik heb meerdere lievelingsdieren. Mijn eerste lievelingsdier was een pinguïn en die vind ik nog steeds geweldig. Ook ben ik gek op katten, ratten, stokstaartjes en egeltjes. 
10. Favoriete Parfum?
Dat zijn toch wel de parfums van Christina Aguilera en Gabriela Sabatini. 

11. Favoriete vakantie? 
Ik ben nog nooit op vakantie geweest. Voor mij is een favoriete vakantie daarom gewoon thuis en dan proberen veel leuke dingen te vinden die in de omgeving te doen zijn. Al zou ik ook zeker wel ooit meer van de wereld willen zien.

12. ben je afgestudeerd aan de middelbare school? 
Nee ik ben helaas niet afgestudeerd aan mijn middelbare school. Ik ben daar behoorlijk gepest waardoor ik niet meer naar school durfde. Ik spijbelde daarom steeds meer en toen had ik niet genoeg cijfers om mijn examen te mogen doen. De school zag het niet zitten dat ik het laatste jaar nog een keer zou doen, al wou ik dat wel heel graag, en stuurde mij naar een vervolgopleiding. Hier wou ik vol goede moed weer een nieuwe start maken totdat ik zag dat ik weer bij precies dezelfde pesters in de klas zou komen en dat trok ik niet. Ik ben toen gaan werken met in mijn achterhoofd dat ik later weer een opleiding zou oppakken, maar helaas kreeg ik toen last van mijn angststoornis en is het er niet meer van gekomen. 

13. Ben je ooit het land uit geweest? zo ja, hoe vaak? 
Ik ben een keer met iemand meegegaan op de vrachtwagen naar Duitsland en België  maar meer dan de snelweg bij nacht en het laden en lossen ritueel heb ik toen niet gezien.

14. Spreek je een andere taal? 
Ik spreek eigenlijk alleen Nederlands en Engels. Duits heb ik ook gehad op school, maar op 1 of andere manier krijg ik die taal niet in mijn hoofd. Voor de rest ken ik alleen een paar kleine woordjes Turks en Portugees. Alleen dat is zo weinig dat ik me er niet mee zal redden als ik gesprek zou moeten voeren. 

15. Hoeveel broers en zussen heb je? 
Ik ben enigskind, dus ik heb geen broers of zussen.

16. Wat is je favoriete winkel? 
Klinkt misschien gek maar dan ga ik toch voor de Action. Ik vind het gewoon zo leuk om daar rond te kijken en ik vind er ook altijd wel iets leuks voor een klein prijsje. Zo vond ik er de laatste keer zelfs het novel boekje Het korte tweede leven van Bree Tanner van Twilight voor 99 cent! Dat boekje wou ik graag hebben om zo mijn Twilight Serie compleet te krijgen, maar dat ik hem bij de Action zou vinden had ik echt niet verwacht. 
17. Favoriete restaurant?
Mag de Chinees ook? Ik eet namelijk nooit in een restaurant, maar we halen wel af en toe chinees af waar een restaurant bij zit haha. 

18. Hou je van school? 
Ik ging altijd met veel plezier naar school en zelfs als ik heel ziek op bed lag wou ik nog naar school. Mijn moeder moest mij dan ook echt met veel moeite thuishouden en duidelijk maken dat ik echt niet naar school kon. Alleen is dat helaas op de middelbare wel veranderd. 

19. Favoriete YouTuber? 
Best een moeilijke vraag, want echt een favoriete YouTuber heb ik niet echt. Ik kijk dan toch meer naar film trailers en muziekclips. Kijk ik naar wie ik de laatste tijd het meest heb gekeken zijn dat Steve Kardynal en Katersoneseven. 

20. Favoriete film? 
Ik ben echt filmverslaafd en als ik dan moet kiezen uit alles films die ik ooit gezien heb is dat een hele breinbreker. Ik ga daarom voor de laatste film die ik nu gezien heb en dat is Abduction met Taylor Lautner. 

21. Favoriete tv-show? 
Dat is toch wel G.T.S.T denk ik omdat ik dat al zo lang kijk. 

22. Wat voor soort telefoon heb je? 
Ik heb een heel simpel telefoontje en dat is de Samsung E1150 

23. Hoe lang ben je? 
Ik ben 1.60 dus dat is niet zo heel erg lang te noemen haha.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en je mag deze TAG natuurlijk altijd overnemen!

Veel Liefs,
Lies