donderdag 28 maart 2013

Even Kletsen....... Mijn blog, hobby's en leuke dingen doen

Vandaag heb ik weer update voor jullie met wat er momenteel allemaal in mijn leven gaande is in een Even Kletsen artikel. Gelukkig kan ik dit keer meer positief zijn, maar ook wil ik een paar wijzigingen op mijn blog met jullie delen. Het is namelijk al een tijdje zo dat er om de dag een artikel online staat. Ook zijn er een paar dingen waar ik toch wel heel erg naar uitkijk om te doen. Lees snel verder.......

Op het moment dat ik dit schrijf schijnt de zon heerlijk buiten. De temperatuur zegt nog niet echt dat de Lente is begonnen, maar om mij heen zie ik wel steeds meer wat wel zegt dat het toch echt Lente is. Ik kan hier zo van genieten als ik de bloemetjes buiten zie die beginnen te bloeien, het zonnetje die heerlijk schijnt zodat ik eindelijk weer een zonnebril kan gebruiken en langzaam mijn zomerkleding weer tevoorschijn kan halen en de dieren die ik allemaal stukje bij beetje weer naar buiten zie komen of geboren zie worden. Ik vind dit echt heerlijk en het maakt mijn humeur ook gelijk veel positiever. Ik krijg ook weer steeds meer energie om van alles te doen.

Meer energie krijgen om dingen te doen brengt mij ook gelijk bij de uitleg van mijn blog. Om de dag komt er momenteel een artikel online en dit komt vooral omdat ik probeer de tijd te nemen voor de dingen die ik graag wil doen. Niet dat mijn blog hier niet onder valt, ik vind het nog steeds geweldig om ermee bezig te zijn, maar ik heb er momenteel iets minder tijd voor. Ik heb best veel hobby´s en daar ben ik het laatste halfjaar amper aan toegekomen en dat vind ik toch wel erg jammer. Ik moest daarom toch echt een keuze maken van mezelf. Op dit moment lukt het prima om een balans tussen mijn hobby´s, mijn werk en het bloggen te vinden door middel van om de dag een artikel te plaatsen. Ik zeg niet dat dit voor altijd is, maar voorlopig voel ik mij hier echt prettig bij. Het elke dag een artikel plaatsen werd voor mij een verplichting die ik mezelf had opgelegd en ik vind niet dat als je iets leuk vind om te doen dat het een verplichting moet worden. Ik blijf dus zeker doorgaan met bloggen, want ik kan mij geen leven zonder meer voorstellen. Het zal alleen wel om de dag zijn en natuurlijk zal het af en toe gebeuren dat er toch 2 dagen achter elkaar wat online komt. Ik hoop ook dat jullie dit begrijpen en dat jullie het bezoeken van mijn blog wel leuk blijven vinden.

Dan heb ik nog 3 dingen waar ik echt enorm naar uitkijk om naartoe te gaan en het al heel groot in mijn agenda heb opgeschreven. Helaas moet ik alleen nog wel een tijdje erop wachten. Het eerste is Koninginnedag. Vorig jaar is het een beetje een ramp geweest qua paniekaanvallen en was mijn moeder zeiknat doordat ik haar vasthield toen mij het zweet uitbrak in de menigte haha. Toch kijk ik er wel heel erg naar uit. Het is gewoon zo leuk om die kleedjesmarkt af te struinen. Dan komt er begin Mei hier in Apeldoorn weer Brapop. Dit vind ik ook zo leuk om naartoe te gaan. Het is een braderie met muziek erbij en vorig jaar heb ik hier ook een shoplog van gemaakt. Als laatste kijk ik ook heel erg uit naar boekenbeurs die hier in Juni komt. Vorig jaar zou ik daarheen gaan, maar is het er niet van gekomen. Dit jaar ben ik vastbesloten om er heen te gaan, want al die boeken bij elkaar lijkt me zo geweldig om daar lekker tussen te snuffelen of er nog iets tussen zit wat mijn aandacht trekt. Het voordeel is ook dat je geen entree betaald voor deze beurs en de boeken vaak kleine prijsjes hebben.

Er is dus genoeg waar ik op dit moment echt naar uitkijk en ik begin mij ook weer steeds beter in mijn vel te voelen. Ik ben weer lekker veel aan het lezen, creatief bezig zijn en ik probeer er steeds meer ertussenuit te gaan ook al heb ik nog wel last van mijn straatvrees. Ik probeer dit positieve gevoel ook zeker vast te houden.

Ik ben nu ook wel heel benieuwd hoe het met jullie gaat en hebben jullie een dag waar je op dit moment echt heel erg naar uitkijkt?

Veel Liefs,
Lies

Bron foto