woensdag 3 april 2013

Random Favorites - Maart


Hier ben ik eindelijk weer! Het is alweer bijna een week geleden dat ik mijn laatste artikel plaatste. Ineens kwam van alles tegelijk waardoor ik het enorm druk kreeg en daarnaast nog de paasdagen en ik had juist zoveel zin om een artikel te maken. Helaas bleef daar geen tijd voor over en daar baalde ik enorm van. Vandaag gelukkig wel weer en laat ik jullie mijn random favorites van de maand Maart zien, want inmiddels is April alweer aangebroken. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......


Als eerste heb ik weer de Peach lippenstift van Max herondekt deze maand. Deze heb ik het meeste gedragen de afgelopen maand, maar ben dan ook gek op dit soort lipkleuren.


Met het gezonder eten hoort daar natuurlijk ook fruit bij. Als ik ergens gek op ben zijn dat wel Royal Gala appelen. Deze gingen er ook heel veel doorheen deze maand en nog ben ik ze niet zat haha.


Mijn matte top coat heb ik bijna over elke nagellak gedaan die ik op heb gehad. Ik blijf het een mooi effect vinden wat het geeft.


In de supermarkt ontdekte ik de oranje Gazeuse Naranja. Wat ik ervan moest verwachten wist ik niet, maar inmiddels kan ik wel zeggen dat ik er verslaafd aan ben.


Als laatste favoriet heb ik de Fem'x deodorant van de Kruidvat. Normaal gebruikte ik altijd de deo van Rexona, maar deze is toch wel een stuk goedkoper en gebruik ik nu dagelijks.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn random favorites te zien van de maand Maart. Ik hoop ook dat ik de komende dagen weer gewoon lekker artikelen online kan zetten, want ik mist het bloggen wel enorm toen ik geen artikelen kon schrijven.

Wat was nou echt jouw favoriet van de maand Maart?

Veel Liefs,
Lies