maandag 25 maart 2013

Preview : Essence LE Floral Grunge

Vanaf half April staat ons weer een leuke LE te wachten van Essence. Hou je van pastel kleuren, maar wil je tegelijkertijd toch nog wel stoer zijn. Deze LE ga je dan vast en zeker wel leuk vinden. Het bevat pastel tinten, maar ook een zwarte nagellak en tijdelijke tattoos. Nieuwgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


Quattro Eyeshadow

In deze LE zitten 2 mooie quattro oogschaduw palettes. De kleuren vind ik van beide erg mooi, maar de rechter spreekt mij toch iets meer aan met het paars grijs.

01 Eye Like Flowers
02 Eye Like Grunge

Prijs : €2,99 per stuk

Stick-on Eyeliner

Eyeliner stickers die je kan opplakken ben ik zelf nog steeds wel heel benieuwd naar. Bij het setje in deze LE zijn ze fluweelzacht en bevatten 1 van de setjes ook nog zilveren accenten.

Prijs : €1,99

Mini Lipgloss Setjes

Mini lipglossjes en dat ook nog eens in een vrolijke verpakking. Jep ik vind ze leuk! De kleuren vind ik ook erg leuk gekozen. Al twijfel ik wel een beetje of lila en mintgroen leuk zal staan op je lippen.

01 Kissing Me Softly
02 Grungy Kisses Rock!

Prijs : €2,59 per setje

Blush 

Blushes kan ik er eigenlijk nooit genoeg van hebben. Dit is een mooi peachy kleurtje die een matte finish heeft.

Prijs : €2,59

Nagellak

Naast 3 mooie pastelkleuren zit er ook een witte nagellak in deze LE en ook nog eens een hele mooie zwarte met glitter erin.

01 Be Flowerful 
02 Lily Bloom 
03 Grunge me Tender 
04 Madly Purple
05 Black to the Roots

Prijs : €1,89 per stuk

Body Tattoo

Ik zie mezelf niet snel meer een tijdelijke tattoo dragen, maar dit setje met de bloemen vind ik dan wel weer erg leuk.

Prijs : €1,99

Hair Dye Powder

Toch wel echt een trend op dit moment is de Dip Dye in je haar. Erg leuk dat Essence daarom gekozen heeft om een Dip Dye poeder in deze LE te doen.

Prijs : €2,99

 Hair-band

En als laatste nog iets leuks voor je haar en dat is een haarband met zilveren en gouden studs erop.

Prijs : €2,49

Ik vind deze LE van Essence wel heel erg leuk en heb er ook zeker al wel iets tussen gezien waar ik even naar wil gaan kijken. Dat zijn sowieso de lipgloss setjes, de haarband en de nagellak.

Deze LE van Essence ligt vanaf half April en Mei in de winkels.

Wat vind jij van deze LE en waar ga jij zeker even naar kijken als het in de winkel ligt?

Veel Liefs,
Lies