zaterdag 23 maart 2013

Verzamel shoplog van de afgelopen 4 weken #2

De afgelopen maand heb ik eigenlijk weinig geshopt als het om beautyproducten ging. Toch leek het mij wel leuk om weer een verzamelde shoplog te doen van de afgelopen 4 weken. Wat het meeste voorbij zal komen zijn toch wel boeken. Ik ben momenteel gewoon weer verslaafd aan lezen. Naast boeken heb ik ook nog wel een paar andere kleine dingetjes gekocht. Benieuwd? Kijk dan snel verder.......

De laatste 4 weken heb ik voor mij doen heel weinig nagellak gekocht. Wel kocht ik deze 2 Caviar setjes bij de Action. Zelf had ik nog nooit caviar op mijn nagels gehad, dus hier was ik toch wel heel benieuwd naar. 

Prijs : €0,79 per setje

Bij de Kruidvat had ik al eerder deel 4,5 en 6 gekocht van Academicus Vampyrus. Nu kwam ik na heel lang zoeken eindelijk nog bij een Kruidvat deel 2 en 3 tegen. Nu mis ik alleen nog het eerste deel en helaas is daar heel moeilijk aan te komen zowel in de Kruidvat zelf als 2e hands. Ik hoop dat ik het geluk heb hem toch ergens tegen te komen zodat ik de serie compleet krijg. Mocht iemand deel 1 hebben van de Kruidvat serie en hem weg doen, dan houd ik me dus aanbevolen haha.

Prijs : €3,99 per boek


Bij de Action kocht ik ook nog een Body Butter met Aloe Vera geur. Hij ruikt heel erg lekker, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet uitgeprobeerd heb.

Prijs : €1,29

Of het mij echt leuk staat weet ik niet, maar ik kwam bij de Wibra neon haarbanden tegen. Eigenlijk ging ik voor de neon sieraden en riempjes, maar die waren al uitverkocht.

Prijs : €1,00 per stuk


Jep mijn Twilight obsessie is er nog steeds haha. Op Marktplaats kwam ik deze boeken tegen voor een heel klein prijsje. Gelukkig reageerde deze verkoper wel, want helaas reageren de meeste verkopers niet op de mailtjes die je stuurt. Ze zijn alleen wel in het engels wat voor mij eigenlijk geen probleem is.


Mijn zonnebril was kapot gegaan, dus tijd voor een nieuwe. Bij de Wibra kwam ik er 2 tegen die ik wel erg leuk vond en die zijn in mijn winkelmandje verdwenen.

Prijs : €1,99 per stuk


Bij de Drix Drogist waren alle Fa douchegels met 50% korting. Na ze allemaal even gesnuffeld te hebben besloot ik de Mystic Moments mee te nemen in de geur Shea Butter en Passion Flower. 

Prijs :  €1,50


De laatste boeken die ik de afgelopen 4 weken heb gekocht is een Trilogie van Libba bray. Na de achterkant gelezen te hebben en een klein stukje in het eerste boek zelf leken ze mij wel mooi. De hele serie was nog te koop bij de Kruidvat, dus ik heb ze gelijk alle 4 meegenomen. Toevallig iemand die ze al gelezen heeft?

Prijs : €3,99 per boek


Ook had ik nog sokken nodig, want ik raak er altijd 1 kwijt en op een gegeven moment zijn de complete setjes bijna op haha. Ik koop ze eigenlijk altijd bij de Action. Normaal heb ik maat 39/40 en in die maat waren ze er niet meer. De setjes van maat 35/38 waren er nog wel en die leken ook heel erg mee te rekken. Deze heb ik meegenomen en het gekke was dat ze mij perfect zitten en misschien nog wel een beetje te groot zijn.

Prijs : €1,39 per 3 paar

Dit was mijn verzamel shoplog van de afgelopen 4 weken en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Wat is het leukste wat jij in de afgelopen weken hebt gekocht?

Veel Liefs,
Lies